Adaptee Gastro

Moderní objednávkový systém.

Objednávkový systém ZDARMA
Online platby
Rozvoz kurýrem
Take away
Aplikace pro kurýra
Digitální vouchery
Zákaznické kampaně

Proč využít Adaptee Gastro

1

Vyšší prodeje

Díky tomu, že zákazníkům nabídnete více možností, jak si od vás produkty mohou koupit, vaše prodeje se několikanásobně zvýší.

2

Získání nových zákazníků

Používáním objednávkového systému o sobě dáte vědět mnohem širšímu okruhu potenciálních zákazníků.

3

Rozšíření možností

Občas zákazník nemusí mít zrovna čas na návštěvu vašeho výdejního okénka, přesto by si produkty rád koupil, nebo alespoň objednal na určitou dobu. Dejte mu tuto možnost.

4

Více času pro zákazníka

Objednávkový systém zákazníkům umožní, aby se mohli předem podívat na nabídku vaší provozovny. Mnoho z nich to ocení a rádo se dopředu připraví.

Co je Adaptee Gastro?

Adaptee Gastro je objednávkový systém, který pomáhá zvyšovat tržby, šetří čas obsluze a přivádí nové zákazníky. Podporuje online platby, rozvoz kurýrem a službu take away. Nabízí také spoustu užitečných funkcí a modulů, jako například zákaznické kampaně, posílání newsletterů, aplikaci pro kurýra, digitální dárkové vouchery a mnoho dalšího.

Systém pro rozvoz Adaptee Gastro

Plně integrováno s pokladnami Dotykačka.

Jak funguje propojení Adaptee Gastro a Dotykačky v praxi?

Zákazník si objedná jídlo na svém mobilu, tabletu či počítači. Ve vašem podniku personál objednávku potvrdí a ta se automaticky objeví v Dotykačce. Zákazník vždy obdrží zprávu o přijetí, zrušení či případném posunutí času objednávky. Kuchař může využít digitální bony, které pomáhají sledovat aktuální stavy objednávek pro řidiče. Pohyb objednávky a kurýra je sledován pomocí GPS a zákazník ho z pohodlí domova může sledovat. Chvíli před doručením objednávky dostane zákazník SMS zprávu, aby se mohl připravit a řidič nemusel čekat.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.