Analytické nástroje

Mějte lepší přehled o svém podnikání.

analytické nástroje
Kontrola skladů
Stabilita cen
Přehled nad personálem
Grafy
Přehledy tržeb
Exporty

Proč využívat analytické nástroje

Dohled nad sortimentem

Podívejte se na položky s nejmenším a naopak největším obratem. Můžete je poté prodávat se slevou, nebo méně prodávané zboží změnit za něco vyhledávanějšího.

Snížení nákladů

Díky analytickým nástrojům zjistíte, v jaký den a čas se nejvíce prodává. Přizpůsobit počet zaměstnanců si můžete tak, aby ve špičkách byli zákazníci rychle obslouženi a naopak v méně vytížených časech personál nepřebýval.

Zvýšená efektivita personálu

Svým zaměstnancům můžete dávat zpětnou vazbu na základě grafů, které vám ukážou efektivitu jejich práce. Uvidíte například počet objednávek za hodinu, nebo zda markují správně a bez chyb.

Lepší cenová stabilita

Špatně nastavené ceny můžou znamenat velké ztráty. S analytickými nástroji si na příliš vysoké, nebo naopak nízké zadávání cen můžete dát pozor.

Analytické nástroje pohlídají Vaše podnikání

Buďte v obraze díky přesným grafům, které pohlídají vaše sklady, pomůžou s efektivitou personálu a budou dozorem nad vašimi zisky.

Analytické nástroje
od Dotykačky

Mít přehled nad podnikáním nebylo nikdy jednodušší.

Jak pomáhají Analytické nástroje v praxi?

Potraviny z Liberce – prošli analýzu skladu a našli 32 položek se špatnou cenou (ukázala se nízká nebo záporná marže, často kvůli zdražení od dodavatele) a 120 položek s velmi nízkým obratem, které rychle se slevou doprodali a odstranili z nabídky.

Majitel restaurace z Prahy si porovnával marže na položkách a zjistil, že nejvíce výdělečná je pro něj kohoutková voda (zejména v celkové marži) a u několika nealko položek navýšil lehce ceny a celkový zisk mu narostl o 10 %.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ PLUS 14″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Všechny grafy a tabulky naleznete přímo ve Vzdálené správě.

Především ke stálému zlepšování svého podniku. Podívejte se na hodinové přehledy prodeje, počet položek na účtence, průměrnou marži, počet vydaných účtenek za den, průměrnou výši jedné účtenky, zisk za kategorie a výše týdenních tržeb. To vše se vám může hodit k dalšímu plánování.

Uvidí prodejů uvidíte grafy, v záložce skladů zase tabulky.

Do svého zařízení si ve formátu PDF můžete stáhnout hodinový přehled prodeje.