Analytické nástroje

7 přehledných grafů v Dotykačce, díky kterým rychle pochopíte, zda podnikáte správně.
 

analytické nástroje dotykačka

 

Udržet si nadhled nad podnikáním někdy není lehké, obzvláště při každodenním shonu a množství vyřizování a všemožné práce, kterou nejde odložit. Ale právě krátké zastavení a podívání se na svoje podnikání z nadhledu je důležité pro správný, a hlavně ziskový chod vaší provozovny či více podniků. Ve vzdálené správě Dotykačky máte nyní kdykoli k dispozici 7 důležitých přehledů, které automaticky agregují nejdůležitější přehledy. Na jejich základně můžete například zjistit, že vaše celkové zisky nebo zisky v některé kategorie produktů či služeb poklesly pod očekávanou mez. A hned víte, kde musíte udělat nápravu

 

Co vše se z jednotlivých grafů dozvíte?

 
  • Hodinový přehled prodeje ukazuje klouzavě za poslední 4 týdny v jaký den a hodinu máte jaké tržby. Podle toho můžete například posílit směny nebo je naopak v málo exponovaném čase ponížit.
  • Počet položek na účtence vám v několika časových úsecích ukážezda u vás zákazníci nakupují více či méně. Pokud je trend klesající, můžete obsluhu motivovat k nabízení většího počtu položek či služeb.
  • Průměrnou marži opět v různých časových úsecích zjistíte, zda vyděláváte stále více či méně. V druhém případě bude dobré některé položky či celé produktové řady zdražit a ziskovost tak vrátit na požadovanou úroveň.
  • Počet vydaných účtenek za den vám napoví například kolik zákazníků u vás nakupuje. Pokud je to málo, než očekáváte, bude dobré dát o sobě vědět pomocí reklamy či jiné promo akce a tím počet zákazníků zvýšit. K tomu vám také pomůže věrnostní program Dotykačky.
  • Průměrnou výši účtenky využijete pro úvahu, zda není například vhodné zvýšit úroveň poskytovaných služeb nebo nabídnout nové prodejní položky a tím vytěžit z vašich zákazníků více než dosud.
  • Zisk za kategorie je další rychlý přehled, který ukazuje, ve které kategorii produktů či služeb si vedete nejlépe a která je pro vás naopak prodělečná. Obratem doporučujeme ztrátovou kategorii přecenit nebo ji z nabídky vyřadit a nahradit novou, ziskovější.
  • Výše týdenních tržeb je poslední, celkový přehled tržeb v jednotlivých měsících. Můžete z grafu vyčíst sezónnost vašeho podnikání, slabé měsíce, kdy je dobré prodeje podpořit a vyrovnat prodejní propad. 
     

  Chci koupit EET pokladnu se slevou 30 %    Chci si sjednat nezávaznou schůzku   

 

K čemu dalšímu vám informace z grafů pomohou? 

   
  1. OPTIMALIZUJÍ POČET PERSONÁLU - pro různé dny nebo části dne upravíte kapacitu a ušetříte za lidi nebo zlepšíte spokojenost hostů, kteří nečekají na objednávku, službu nebo platbu. Lehce vyhodnotíte, kdy potřebujete podpořit prodeje třeba přes happy hours.
  2. KONTROLUJÍ SKLAD A SORTIMENT - vidíte skladové položky s nejmenším obratem a prodejní položky s nejmenším obratem. Tyto položky ze skladu doprodáte se slevou, položky například z jídelního lístku odstraníte a nahradíte atraktivnější nabídkou.
  3. ZLEPŠUJÍ PRÁCI PERSONÁLU - doporučují kávu a desert, nabízejí další služby a zvyšují tím útratu zákazníka? Vidíte, kolik udělají objednávek za hodinu a zda markují opravdu všechny položky? Společně s inventurou tak máte další kontrolní nástroj nad zaměstnanci.
  4. ZJIŠŤUJÍ NA ČEM VYDĚLÁVÁTE A MŮŽETE VYDĚLAT VÍCE - vidíte, že máte špatně nastavené ceny, které je potřeba zvýšit a naopak že i když máte nízkou marži na kus, tak celkový zisk může vykompenzovat větší prodané množství (pivo, kohoutková voda).
     

Jak pomáhají grafické přehledy v každodenním podnikání?
 

Diskotéka z Příbrami (která si dělá inventury)  si porovnala prodeje vody, vodky a Red Bullu po dnech a zjistila, že třetina Red Bullu nebyla markována a po nápravných opatření narostly tržby diskotéce o 12 000 Kč.

Majitel restaurace z Prahy si porovnával marže na položkách a zjistil, že nejvíce výdělečná je pro něj kohoutková voda (zejména v celkové marži) a u několika nealko položek navýšil lehce ceny a celkový zisk mu narostl o 10 %.

Potraviny z Liberce - prošli analýzu skladu a našli 32 položek se špatnou cenou (ukázala se nízká nebo záporná marže, často kvůli zdražení od dodavatele) a 120 položek s velmi nízkým obratem, které rychle se slevou doprodali a odstranili z nabídky. 

 

  Chci koupit EET pokladnu se slevou 30 %    Chci si sjednat nezávaznou schůzku  

Vyberte si z nabídky naši akční setů EET pokladnu, která vám nejvíce vyhovuje: 

 dotykačka mobilní     dotykačka univerzální     dotykačka kompletní

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.