Zkuste se zamyslet nad fungováním vašeho podniku
 

Co je potřeba k tomu, aby se provozu lépe dařilo a zákaznici se k vám neustále vraceli? Přemýšlejte nad tím, v čem byste chtěli provoz posunout zase o něco dál. Není náhodou potřeba vyměnit stálou nabídku produktů, nebo vylepšit svůj interiér? Co se například podívat po novinkách na trhu a načerpat z nich inspiraci, kterou můžete použít? Sepište si jednoduché a jasné cíle a nápady, které budete postupně plnit.

 

Nabízejte zákazníkům svůj sortiment i nadále
 

Například prostřednictvím portálu vyzvednisi.cz od Dotykačky můžete velmi jednoduše zveřejňovat svou aktuální nabídku produktů. Ať už je to polední menu, míchané koktejly ve skle, nebo třeba cukrovinky v papírovém sáčku. Vše si může zákazník online objednat a je jen na vás, zda nabídnete rozvoz, nebo si objednávku vyzvedne na místě.  Je to pro vás velmi dobrá příležitost k tomu, abyste byli stále v povědomí lidí a probudili v nich povzbuzení vůči vašemu podniku, než se aktuální situace vrátí do normálu.

 

Pusťte se do velké inventury
 

K tomu vám jistě pomůže vaše pokladna, která má většinu všech důležitých informací uvnitř. Například Dotykačka umožňuje vstup do Vzdálené správy, kde najdete kompletní přehled vašich tržeb, účtenek, skladu a veškerého sortimentu který nabízíte. Zjistěte co se u vás prodává nejvíce, nebo naopak nejméně a na základě toho přizpůsobte nabídku. Projděte si ceny svých produktů a případně je aktualizujte. V neposlední řadě si exportujte data tržeb do tabulky a udělejte si tak přehled o tom, jak se vám v posledním roce dařilo. Všechny tyto kroky vám poskytnou kompletní přehled, který jistě oceníte. Vytvořte si díky získaným informacím strategii na několik dalších měsíců. Myslete také do budoucna, v Dotykačce si můžete dle svého uvážení dočasně vypnout funkci EET a mít tak svá data aktuální třeba pro příští velkou inventuru.

 

Stále ještě nemáte webové stránky provozovny? Vytvořte si je jednoduše a zdarma!
 

V dnešní době je velice důležité, abyste byli vidět také v online světě. Většinou na tyto činnosti ale nezbývá moc času a navíc to pro někoho nemusí vypadat jednoduše. Nyní je ale ta správná chvíle se tvorbě stránek chvíli věnovat a svému podniku dát také online podobu. A není to vůbec nic těžkého. Například stránky Wixsite a Webnode, zdarma nabízejí provoz vlastních webovek. Nemusíte se obávat počátečních kroků, na výběr máte z mnoha neplacených hotových schémat vzhledu a jen doplníte svůj název a obsah, který chcete sdílet. Všechny tyto postupy jsou jednoduché a výsledek bude určitě stát za to. Zákazníci si informace o vás už nebudou muset číst pouze ze dveří provozovny, budou je mít z pohodlí domova.