Jak dočasně vypnete evidování tržeb v pokladně Dotykačka?


Vypnutí EET provedete několika jednoduchými kroky přímo z hlavní obrazovky pokladny. Až bude evidence tržeb opět povinná, stejným způsobem provedete aktivaci této funkce:

  • Návod na vypnutí najdete v manuálu užívání pokladny.
  • Nebo postupujte pomocí instruktážního videa, které je součástí návodu.

Návod s postupem

 

Instruktážní video
https://manual.dotykacka.cz/docasne-vypnuti-eet.html#rvideo

 

Často kladené otázky v souvislosti s vypnutím EET v pokladně


Jak ovlivní dočasné vypnutí funkce evidence tržeb chod pokladny? Nijak. Pokladna bude fungovat stejně jako dosud, pouze nebude odesílat tržby na servery Finanční správy. Stejně jako pokladna, tak budou fungovat i ostatní aplikace a vzdálená správa.

Musím dočasně přestat evidovat tržby? Nemusíte, tržby můžete evidovat jako dosud. Pozastavení evidence je na Vašem rozhodnutí.

Kdy musím znovu začít evidovat tržby? 3 měsíce po ukončení nouzového stavu. Doporučujeme Vám tedy po ukončení nouzového stavu přičíst 3 měsíce a takto stanovený termín poznamenat v kalendáři.

Jak poté začnu znovu s evidencí tržeb? Stejně jednoduše, jako jste provedli dočasné vypnutí elektronické evidence tržeb. 

Pokud budete potřebovat s dočasným vypnutím funkce EET pomoci, neváhejte a kontaktujte nás na infolince 221 221 331, která funguje NONSTOP.