Jedním ze tří provozních je charismatický pan Vodrážka, který zde působí už dvacet let. Že své práci opravdu rozumí je znát už po pár větách. Svým vyprávěním dokáže podtrhnout slavnostní atmosféru celého prostoru. Tu mimo jiné vyzdvihuje i působivá výzdoba a osvětlení sálu. Akce se zde pořádají celoročně a mají nejrůznější charakter. Klidnější období nastává od června do září, kdy přichází na řadu údržba budovy, drobné opravy, úklid a čištění sedadel. 

Pan Vodrážka má také na starosti kamerový a pokladní systém. V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen - 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Pokladní systém byl pořízen především kvůli zákonu o elektronické evidenci tržeb (EET), dříve si vystačili i v tak velkém provozu pouze s papírem a tužkou. 

Hlavním kritériem pro výběr byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. Pro všechny případy mají jednu pokladnu určenou jako náhradní. Jelikož nepotřebují vést skladové hospodářství, vystačí si s licencí Snadno na všech zařízeních. Platební terminály v nejbližší době zavádět nehodlají, v pasáži je několik bankomatů a poptávka po platbě kartou není tak vysoká, jak by se mohlo zdát. 

Oceňují možnost vzdálené správy, kterou využívají pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Využívají sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Mají stálé zaměstnance, kteří s pokladnami pracují a jsou pravidelně upozorňováni na nutnost vydávání účtenek zákazníkům, kteří si je ale ve většině případů neberou. 

Novinky v aplikaci čerpá pan provozní na pravidelných školeních, které jsou pro zákazníky Dotykačky pořádány zdarma několikrát do roka na různých místech republiky. 

Tři otázky na konec:

Jak vysoké byly náklady na pořízení potřebného vybavení?

„Velmi vysoké. Mimo nákladů na kamerový a pokladní systém jako takový jsme museli celý sál vybavit dostatečným pokrytím Wi-Fi, abychom zabezpečili komunikaci pokladen s Finanční správou.“

Má vůbec tento prostor nějaké nevýhody?

„Např. tu není výtah. Prostor tudíž jednak není bezbariérový a také veškerou techniku je nutné nanosit po schodech až na určené místo.“

20 let v jednom zaměstnání, to už se dnes jen tak nevidí. Jak se bráníte stereotypu a dokáže vás vůbec ještě něco překvapit nebo zaskočit?

„Každý den je originál a to platí i pro akce, stále mne něco překvapuje :-), takže se stereotypu nemusím bránit.”

 

Velký sál Lucerny Mám také zájem o spolehlivou pokladnu 

 

 

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.