Bazény jsou napuštěny pitnou vodou, sezóna na koupališti začíná od 1.června a končí začátkem září. Návštěvníci mohou využívat areálu denně od 9 do 21 hodin a v měsíci srpnu od 9 do 20 hodin. Celodenní vstupné pro dospělého stojí 50,- Kč, je možné využít permanentku na 20 vstupů nebo večerní koupání. V roce 2004 se koupaliště stalo víceúčelovým areálem. Výstavba chatek a penzionu s restaurací, o dva roky později, vybudování stanových míst s přípojkami elektřiny pro stany a v neposlední řadě i prostor pro karavany z něj udělaly místo pro rodinnou letní rekreaci. Přesto, že je areál obklopen vzrostlou zelení, je zde zajištěn bezproblémový příjem satelitní televize i wifi signálu.

Areál koupaliště nabízí standardní i doplňkové služby jako např. sportovní dny pro širokou veřejnost, letní kino, grilování, minigolfové hřiště, zapůjčení sportovních potřeb nebo maxi nafukovacích vodních atrakcí. V areálu se také nachází soukromé informační centrum, nabízející výlety na klíč, průvodcovskou činnost, informace o dopravním spojení, prodej pohlednic, turistických známek a map, propagační materiály zdarma a informace z okolních turistických lokalit. Personál hovoří plynule anglicky, německy a rusky.

V okolí rozhodně stojí za návštěvu historické centrum města Příbor s jeho podzemními chodbami, gotický kostel Panny Marie, rodný domek S.Freuda nebo zahrady Piaristického kláštera.

Pro podnikání během zimního období užívá pan Korčák dvě pokladny v penzionu a restauraci, během letního období funguje šest pokladen na koupališti a ve stáncích.

Tři otázky na konec:

Jaký pokladní systém jste zvolil a proč?

“Vybrali jsme si Dotykačku na základě reklamy v časopise Samoška. Systém jsme si mohli vyzkoušet, absolvovali jsme i jednoduché školení a pak jsme systém zakoupili na všechna naše prodejní místa.”

Jak jste s Dotykačkou spokojení?

“Systém je přehledný a beze zbytku splnil naše požadavky. Pozitivně na něm hodnotím jednoduchost, množství různých variant podle potřeb té které činnosti, od prodeje ve stánku až po náročné skladové hospodářství. To, co oceňuji, je v podstatě nonstop servis. Prakticky neustále je nějaký člověk na telefonu a lze s ním konzultovat jakýkoliv problém. A především velice rychle dojde k jeho odstranění. Oceňuji profesionalitu lidí z Dotykačky,“

Jakou částku jste investovali do pořízení pokladního systému?

“Do zakoupení čtyř tiskáren, softwaru, tabletů a doplňků (stojánky, držáky na stěnu, Wi-Fi rozvody) jsme investovali částku 50 000 korun, takže průměrná cena na jedno prodejní místo se dostala na 12 500 korun.”

Koupaliště a autocamp Ricco  Další zákazníci Dotykačky

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.