Kromě klasických kadeřnických služeb, jakými jsou střih, barvení, trvalá nebo melír nabízí také prodlužování či zhušťování vlasů. Věnuje se proměnám podle snů a přání zákaznic a snaží se vyjít maximálně vstříc tak, aby výsledek odpovídal např. fotografii, kterou si zákaznice přinese. Ne vždy je to ale možné např. s ohledem na původní barvu vlasů, a v takových případech paní Věrka vše trpělivě vysvětlí a nabídne kompromis.

Klíčem k úspěchu je podle ní především individuální přístup ke každé zákaznici, které si objednává jednotlivě a může se tak stoprocentně soustředit jen na ně. Říká, že kadeřnice je vlastně také psycholožka a pokud si získá důvěru a oblibu svých zákaznic, nejednou se jí potom svěří se svými problémy a starostmi, které u ní však vždy zůstanou v bezpečí. Svým sympatickým projevem je vyhlášená a o zákazníky tak nemá nouzi. Používá dražší a velmi kvalitní materiály. Na vlasech je tato péče okamžitě znát. Její zákaznice si rády připlatí za kvalitu a s výsledkem jsou vždy spokojené a opakovaně se vrací.

Je sama pánem svého času, složitější úpravy si plánuje na začátek týdne a snaží se, aby každý den byl co nejvíce pestrý, protože nemá ráda jednotvárnost. Do salonu dojíždí denně 40 km, pracuje i o víkendu a snaží se práci maximálně skloubit s rodinou.  Stará se o veškerou administrativu, objednávky zboží, inventury, s reklamou jí pomáhají především Facebook a Instagram, kde si můžete prohlédnout fotky proměn nebo reference spokojených zákazníků.

Nákup vhodného zařízení začala řešit s předstihem, aby byla na EET připravená včas. Chtěla se vyhnout především frontám na finančním úřadu a nedostat se do situace, kdy nesežene kvalifikovaného odborníka na instalaci pokladny. Během tří dnů tak stihla vyřídit autentizační údaje, zakoupit pokladnu i platební terminál od ČSOB. Dotykačku si zvolila na základě mnoha doporučení od ostatních podnikatelů i referencí na internetu.

Díky skvěle odvedené práci obchodní zástupkyně si vybrala reprezentativní pokladnu na stojanu s pokladní zásuvkou, přestože původně měla zájem jen o malý tablet. Teď je za svoji volbu ráda, s pokladnou se jí dobře pracuje a současně skvěle zapadá do interiéru jejího salónu. Celou sestavu rozšířil zákaznický displej, na který se promítají fotky proměn a účesy spokojených zákaznic. Kromě toho, že to dobře vypadá a zákazník má přehled o namarkovaných položkách, si tímto způsobem ještě dělá neplacenou reklamu na své služby.  Přejeme jí hodně spokojených zákazníků a radosti z podnikání.

Tři otázky na konec:

Máte nějaký sen, který si chcete splnit?

Už jsem si ho vlastně splnila tím, že jsem začala s prodlužováním vlasů, a to mě opravdu naplňuje. Pro každou ženu jsou vlasy důležité a velmi ovlivňují její sebevědomí.

Je na vaší práci něco, co vás vyloženě nebaví?

Mě baví asi všechno. Nemám ráda jednotvárnou práci, takže nemůžu od rána do večera dělat jen melíry. Když každé dvě hodiny dělám jinou úpravu, tak se na každého dalšího zákazníka velmi těším. Mám ráda pestrou práci.

Jak hodnotíte Dotykačku?

Já jsem maximálně spokojená. Jak s rychlostí dodání, tak s instalací, obsluhou i servisem. Nemám co vytknout a určitě ji mohu doporučit.

 

Salon Hair Company Professional  Další zákazníci Dotykačky

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.