Pokladní systém Dotykačka
Dotykačka je kompletní pokladní systém umožňující rychlé účtování a tisk účtenek, řízení skladů, pokladen a objednávek určený pro malé a středně velké obchody, restaurace, hotely, kempy a další ubytovací zařízení, stánkaře, řemeslníky, poskytovatele služeb a obchodní zástupce v terénu. Dotykačka má moderní pokladny s odolným dotykovým displejem a kvaltním příslušenstvím, které jsou ověřeny tisíci uživateli.
![]() |
![]() |
Odměňte zák![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Chci koupit pokladní systém Chci nezávaznou schůzku
Vybete si jednu z našich výhodných sad: Dotykačka MOBILNÍ, Dotykačka PLATEBNÍ, Dotykačka UNIVERZÁLNÍ nebo Dotykačka KOMPLETNÍ. Náš pokladní systém zvládne tisíce položek, neomezený počet uživatelů a transakcí. Můžete ho začít okamžitě používat díky její snadné instalaci, exportu dat z vaší dřívější elektronické poklady, zaškolení od našich techniků a detailním návodům.
Pokud v provozovně nemáte možnost připojení k internetu, dáme vám k Dotykačce MOBILNÍ na 1 měsíc internet zdarma. Pokladna tak bude plně funkční a můžete ji začít okamžitě používat v souladu s EET.
Pokladní systém pro každé podnikání
Konfigurátor
Vyberte pokladnu
Zvolte licenci
Vaše pokladna
Praktické funkce a výhody

Přehledné dlaždicové menu
Dlaždicové menu na hlavní obrazovce Dotykačky poskytuje rychlý přístup k vybraným funkcím dotykové pokladny a k operacím s účty. Rychle se tak dostanete na nejpoužívanější funkce jako otevřené účty, zákazník, historie, příjem výdej, načíst kód, mapa stolů, otevřít/zavřít pokladnu, sklad, synchronizaci dat, centrum pomoci a odhlášení.

Řízení skladových zásob
Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění.

Vzdálená správa
Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny.