4 990 Kč + 289 Kč / 1 měsíc
AS003001

Dotykačka MOBILNÍ

+ DOTYKOVÉ RUKAVICE ZDARMA! Prodej s tímto pokladním systémem je jednoduchý a intuitivní, s množstvím praktických funkcí. Ať již prodáváte zboží či občerstvení na festivalech, máte stánek, kadeřnictví, poskytujete poradenské nebo jiné služby, získáte kvalitní nástroj pro prodej, evidenci zákazníků, dodavatelů a skladových zásob kdekoliv, kde potřebujete. Navíc celou pořizovací cenu si budete moci odečíst díky mimořádné slevě na dani ve výši 5 000 Kč (sleva platí pro podnikající fyzické osoby), takže tento pokladní systém získáte v podstatě zdarma.

Podrobné informace
4 990 Kčs DPH 6 037,90 Kč

Vyberte licenci, která vám vyhovuje:

Jaký je rozdíl mezi SNADNO a NAPLNO?
Odeslat e-mailem

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 8" dotykovou pokladnu s 4G + WiFi datovým připojením
  • 58 mm mobilní Bluetooth tiskárnu účtenek
  • aktualizaci zdarma a připravenost na EET
  • internet zdarma pro okamžité zprovoznění a evidenci tržeb
  • Akce: Do konce roku při nákupu ve značkové prodejně Dotykačka, Plzeňská 16, Praha 5, dotykové rukavice ZDARMA!

 

 

  Licence SNADNO Licence NAPLNO

Funkce EET

ANO ANO

Počet položek

Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

NONSTOP

Telefonická a online podpora

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora

Skladová aplikace

NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Omezený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+

 

Pokladní systém Dotykačka

Zákazníci nejčastěji přikupují

Novinka

Stojan pro 8" pokladnu

990 Kč s DPH 1 197,90 Kč
Skladem
Koupit

Termopapír do tiskárny 58 mm

15 Kč s DPH 18,15 Kč
Skladem
Koupit

Diskuse

user
Martin Šlahař před 27 dny

Datová SIM

Vložil jsem do tabletu SIM od GoMobil přiloženou v balení. Kartička byla na internetovém portálu GoMobil aktivována, tablet ale tvrdí, že ji nevidí.
Kartička byla vložena do portu označeného číslem 1 pomocí redukce "nano-SIM" na "micro-SIM".
Není možné najít dokumentaci k tabletu.

administrator
Jana Rozíková před 27 dny

RE:Datová SIM

Vážený pane Šlahaři,

děkujeme za Váš dotaz.

Kontaktujte prosím mé kolegy na lince technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 a oni Vás ochotně navedou krok za krokem, jakým způsobem pokračovat.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačka.

user
Pavel Ščudlík před 1 měsícem

EET;dvě provozovny"1.penzion, jen ubytování,vystavujem do max. 10 účtenek do měsíce(jen 5 pokojů);2.příští rok i prodej tapety a izolač. materiálu,max. do deseti položek;vystavujem max.do 10-ti účtenek za měsíc.

Máte něco bez měsíčních poplatků

administrator
Jana Rozíková před 1 měsícem

RE:EET;dvě provozovny"1.penzion, jen ubytování,vystavujem do max. 10 účtenek do měsíce(jen 5 pokojů);2.příští rok i prodej tapety a izolač. materiálu,max. do deseti položek;vystavujem max.do 10-ti účtenek za měsíc.

Vážený pane Ščudlíku,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

EET se Vás dotkne ve více fázích. Ubytování v penzionu podléhá EET v 1. vlně (od 1.12.2016), maloobchodní prodej tapet a izolačního materiálu spadá do 2. vlny EET (od 1.3.2017).

Předpokládám, že se jedná o dvě samostatné provozovny a tudíž pro Vás bude pohodlnější mít dvě samostatná zařízení.

Jedná-li se o malé provozy, postačí Vám naše Dotykačka mobilní. Záleží vždy na tom, jaké periferie si budete přát k pokladnímu zařízení připojit (pokladní zásuvka, čtečka čarových kódů, tiskárna, platební terminál apod...)

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
Roman 05.10.2016 v 19:55:52

POZOR

Radím dobře si rozmyslet nákup. Reakce firmy DOTYKAČKA "Dobrý den paní K.......á, Vaše žádost o vrácení pokladního systému Dotykačka byla zamítnuta. Na základě našeho telefonického rozhovoru jste uvedla zákonnou 14 denní lhůtu na vrácení zboží, bez udání důvodu. Tato 14 denní lhůta je sice ze zákona daná, ale pouze v případě, že je kupující veden jako spotřebitel. Vaše objednávka byla vystavena na IČO a tím pádem se na Vás tato možnost nevztahuje”

administrator
Jana Rozíková 06.10.2016 v 10:41:09

RE:POZOR

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho vyjádření.

Zákonná lhůta 14ti dnů na vrácení zboží bez udání důvodu se podle občanského zákoníku vztahuje pouze na běžné spotřebitele.

Takřečený obyčejný občan, když si kupuje zboží pro osobní potřebu a pro potřebu své domácnosti, je z hlediska zákona spotřebitelem a jako takový má zvláštní ochranu.

Spotřebitelem nikdy nemůže být právnická osoba.

Pokud podnikatel při nákupu uvádí své identifikační číslo, druhá strana ho může důvodně pokládat za „podnikatele jednajícího v rámci své podnikatelské činnosti“. Tím kupující přichází o ochranu, kterou by mu jako spotřebiteli poskytl zákon.

Pokud podnikatel nakupuje jako podnikatel a nechá na fakturu napsat svoje IČO, nemá spotřebitelskou ochranu a možnost vrácení zboží do 14ti dnů se na něj tedy nevztahuje !

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
Michaela Křápková 28.09.2016 v 10:13:59

Kadeřnictví

Dobrý den, zajímalo by mě, zda tohle zařízení mohou používat 3 či více OSVČ a odesílat ´daje každá pod svým IČem, či případně které zařízení by bylo vhodné. Děkuji za odpověď,MK

administrator
Jana Rozíková 29.09.2016 v 09:23:11

RE:Kadeřnictví

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz.

Na jednom pokladním zařízení je možné pracovat pouze s jedním číslem IČO.

Jedná-li se Vám o splnění povinnosti EET, je možné situaci řešit tzv. evidencí v zastoupení podle §9 hlavy II Zákona o EET.

Plyne-li jedna evidovaná tržba více poplatníkům, mohou tito poplatníci pověřit jednoho z nich, aby za ně tuto tržbu evidoval.

Na vydané účtence je pak uvedeno mimo jiného jak Vaše IČO, tak IČO druhé kadeřnice, aby bylo patrné, že se jedná o evidenci v zastoupení.

Pokud z jakéhokoliv důvodu nechcete kolegyně pověřit evidencí v zastoupení, je třeba, aby každá z Vás měla vlastní pokladní systém.

Pro kadeřnické služby doporučujeme Dotykačku mobilní, v případě, že máte vlastní zařízení s androidem (tablet, chytrý telefon) je možné zakoupit pouze SW - tedy licenci.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit. Kontaktovat nás můžete též na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
p.n. 03.09.2016 v 13:16:05

propojení

Dobrý den.Má dotykačka vyřešeného mobilního číšníka?
Je možno propojit dotykačku mobilní a pevnou?
Má představa na provoze je 1xmobilní-s tiskárnou,1x pevná s tiskárnou,1x tiskárna do kuchyně.Je toto možné?
Při objednávce jídel a nápojů u stolu je možno v kuchyni tisknout pouze jidla?Děkuji...

administrator
Jana Rozíková 05.09.2016 v 09:37:24

RE:propojení

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

Nabízíme systém tzv. sdílených pokladen. Tzn., že pro více pokladen je možné používat stejný sklad a tyto pokladny pak automaticky sdílí následující data: produkty a jejich nastavení, uživatelské účty a zákaznické účty. Každá pokladna však musí používat vlastní stránku mapy stolů a účet musí být uzavřen na stejném zařízení, na kterém byl otevřený/namarkovaný.

Více informací, jak s Dotykačkou vyřešit mobilního číšníka naleznete v následujícím odkazu
podpora.dotykacka.cz/support/solutions/articles/6000132398-jak-s-dotyka%C4%8Dkou-vy%C5%99e%C5%A1it-mobiln%C3%ADho-%C4%8D%C3%AD%C5%A1n%C3%ADka-

Tisk objednávek do kuchyně je samozřejmostí.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit. Rádi Vám též pomůžeme při výběru toho nejvhodnějšího řešení pro Váš provoz. Kontaktovat nás můžete také prostřednictvím bezplatné infolinky 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
p.n. 05.09.2016 v 13:26:15

RE: RE:propojení

Děkuji za odpověď.Systém vypadá tedy zajímavě,ale na mé uváděné sestavě na tři roky jsem došel k ceně 82 897 Kč .Neplánujete nějakou akci na licenci? Děkuji

administrator
Jana Rozíková 05.09.2016 v 13:44:56

RE:RE: RE:propojení

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka.

Aktuálně Vám mohu nabídnout akci 1+3 měsíce zdarma do konce září 2016. Tato akce se vztahuje i na dlouhodobé předplatné.

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vám pomůže s výběrem toho nejvhodnějšího řešení pro Váš provoz a na základě Vašich požadavků Vám zpracuje konkrétní cenovou kalkulaci.

Pro více informací či domluvení schůzky nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačka.

user
Radka Léblová / Horský dům Olympia 28.06.2016 v 13:25:42

El. pokladna - proces výběru

Dobrý den,
zvažujeme nákup el. pokladny a v rámci realizace výběrového řízení na dodavatele tohoto zařízení se na Vás obracíme s žádostí o zpracování cenové nabídky pro náš penzion.
Kontakt uvádíme a budeme se těšit na Vaši nabídku.
S pozdravem
Horský dům Olympia & Radka Léblová

administrator
Jana Rozíková 28.06.2016 v 14:31:52

RE:El. pokladna - proces výběru

Vážená paní Léblová, děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka. Vaše kontaktní údaje jsem předala našemu obchodnímu manažerovi, který se s Vámi spojí a pomůže Vám s výběrem toho nejvhodnějšího řešení právě pro Váš provoz. Na základě toho Vám poté zpracuje cenovou nabídku dle Vašich požadavků. S přáním příjemného dne Jana Rozíková, Tým Dotykačka

user
Leona Zutphenová 18.10.2016 v 11:25:46

RE: RE:El. pokladna - proces výběru

Dobrý den,můj dotaz bude podobný,potřebuji EET na malý sezonní penzion.Účetnictví nerozumím a kasám taky ne.

administrator
Jana Rozíková 18.10.2016 v 11:49:10

RE:RE: RE:El. pokladna - proces výběru

Vážená paní Zutphenová,

děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka.

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

Můžete také vyplnit poptávku prostřednictvím webového formuláře na našich stránkách.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky.