4 990 Kč
AS003001

Dotykačka MOBILNÍ

Prodej s tímto pokladním systémem je jednoduchý a intuitivní, s množstvím praktických funkcí. Ať již prodáváte zboží či občerstvení na festivalech, máte stánek, kadeřnictví, poskytujete poradenské nebo jiné služby, získáte kvalitní nástroj pro prodej, evidenci zákazníků, dodavatelů a skladových zásob kdekoliv, kde potřebujete. Navíc celou pořizovací cenu si budete moci odečíst díky mimořádné slevě na dani ve výši 5 000 Kč (sleva platí pro podnikající fyzické osoby), takže tento pokladní systém získáte v podstatě zdarma.

Akce: SLEVA 41 %. Pro její získání zadejte v nákupním košíku kód SLEVA41. Dotykačku MOBILNÍ tak koupíte pouze za 2 944 Kč.

Sleva platí do VYPRODÁNÍ SKLADOVÝCH ZÁSOB!

Podrobné informace
4 990 Kčs DPH 6 037,90 Kč

Vyberte licenci, která vám vyhovuje:

Srovnání licencí
Odeslat e-mailem

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 8" dotykovou pokladnu s 4G + WiFi datovým připojením
  • 58 mm mobilní Bluetooth tiskárnu účtenek
  • aktualizaci zdarma a připravenost na EET
  • internet zdarma pro okamžité zprovoznění a evidenci tržeb

 

 

  Licence ZADARMO Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba 0 Kč 289 Kč od 413 Kč od 693 Kč

Funkce EET

ANO ANO ANO ANO

Počet položek

Zadávání částky přes klávasnici Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

1 uživatel Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

Podpora zprovoznění EET

On-line manuál

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě

Skladová evidence

NE NE ANO ANO
Platební terminál ANO ANO ANO ANO

Zákaznický displej ZDARMA

NE NE NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Snadná elektronická evicence tržeb Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven

Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou

Pokročilé funkce aplikace přístupné online Vybrané funkce jako historie plateb, zálohování dat atd. Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Pokladní systém Dotykačka

Zákazníci nejčastěji přikupují

Akce

Zákaznický displej LCD 8"

1 990 Kč s DPH 2 407,90 Kč
Skladem
Koupit
Akce
Novinka
SUPER AKČNÍ SLEVA 51 %

Stojan pro 8" pokladnu

490 Kč s DPH 592,90 Kč
Skladem
Koupit

Termopapír do tiskárny 58 mm

15 Kč s DPH 18,15 Kč
Skladem
Koupit

Diskuse

user
Jana Formánková před 1 měsícem

Dotaz

Dobrý den chci se zeptat zda tablet co je ke kase funguje i jako normální tablet s androidem..zda mi bude na něm fugnovat google kalendář kde dělám objednávky zákaznic..děkuji za odpověď..

administrator
Jana Rozíková před 1 měsícem

RE:Dotaz

Vážená paní Formánková,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Ano, jedná se o klasický Android tablet a kalendář na něm můžete používat.

Stejně tak webový prohlížeč a ostatní aplikace.

Pouze si dovolím upozornit, že cizí aplikace mohou mít vliv na rychlost aplikace Dotykačka.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Lubomír Liška 30.05.2017 v 13:48:33

připojení USB zařízení

Dobrý den, vlastníme 8" pokladnu Dotykačka. Lze k ní připojit jako ke klasickému tabletu USB zařízení (např. USB flash disk) a pokud ano, je potřeba nějaký konkrétní typ kabelu? Už jsem jich vyzkoušel několik, ale zatím se mi nepodařilo zobrazit externí disk.
Děkuji.

administrator
Jana Rozíková 30.05.2017 v 15:45:16

RE:připojení USB zařízení

Vážený pane Liško,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Dotykačka mobilní má jeden micro USB port.

Můžete použít Y kabel, který je součástí balení, díky němu lze tablet zároveň nabíjet a používat USB zařízení. Nebo můžete použít redukci z microUSB na klasické USB. Potom je ale potřeba přepnout přepínač v nastavení systému > zabezpečení >"Vypnout OTG ACA" a mělo by vše fungovat. Pokud ale tento přepínač přepnete, nebude vám fungovat Y kabel (a naopak).

Pro více dotazů kontaktujte linku technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 nebo emailu podpora@dotykacka.cz

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Monika P. 22.04.2017 v 16:29:25

Licence

Dobrý den.
Zakoupili jsme Dotykačku mobilní s licencí Zadarmo. Po měsíci užívání mi to hlásí Zkušební verzi? Co s tím? Díky za odpověď.

administrator
Jana Rozíková 24.04.2017 v 09:12:05

RE:Licence

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Všechny licence Zadarmo měly během prvního měsíce aktivní funkce pro licenci Snadno, tzn., že si zákazníci mohli zdarma vyzkoušet funkce placené verze Snadno.

Tato lhůta již vypršela a nyní se můžete rozhodnout, zda zůstanete u licence Zadarmo nebo zda přejdete na placenou verzi Snadno.

Licence Zadarmo je určena těm, jejichž podnikatelská činnost je nepravidelná nebo nárazová a platba měsíčního paušálu by se jim nevyplatila.

Jedná se pouze o aplikaci, kterou lze používat jako jednoduchou kalkulačku. Není zde možná správa položek ani žádné další funkce, jen tzv. okamžitý prodej manual.dotykacka.cz/Okamzityprodej.html
Rovněž vzdálená správa není k dispozici.

Naproti tomu u platby paušálu získáte non-stop telefonickou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Srovnání funkcí všech našich licencí naleznete zde www.dotykacka.cz/aplikace-dotykacka/

Pro více informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Monika P. 22.04.2017 v 16:45:42

RE: Licence

Už se mi to podařilo aktualizovat. Takže zase fungujeme. Díky

administrator
Jana Rozíková 24.04.2017 v 09:14:10

RE:RE: Licence

Dobrý den,

děkujeme za informaci.

V případě technických dotazů či komplikací se můžete kdykoliv obrátit přímo na kolegy z technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 nebo na emailu podpora@dotykacka.cz

Můžete též využít náš on-line uživatelský manuál, kde naleznete odpovědi na většinu dotazů manual.dotykacka.cz/

Za společnost Dotykačka Vám přeji krásný den.

user
Michal 20.04.2017 v 18:03:34

Dotykačka mobilní

Dobrý den, je v balíčku Dotykačka mobilní nějaké příslušenství kromě tabletu a tiskárny, třeba napájecí kabel k tabletu, napájecí kabel k tiskárně, náhradní baterii, nabíječku na baterii, nebo stojánek na tablet? Děkuji za odpověď

administrator
Jana Rozíková 21.04.2017 v 09:29:02

RE:Dotykačka mobilní

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Akční set Dotykačka mobilní obsahuje 8" tablet, napájecí adaptér, 58 mm bluetooth tiskárnu, Y kabel pro připojení externě napájených periferií a OTG kabel.

Náhradní baterii do bluetooth tiskárny, nabíječku těchto baterií a stojánek na tablet je možné dokoupit samostatně.

Více informací k této akční sadě se dozvíte v uživatelské příručce zde manual.dotykacka.cz/dokumentace/rychla-prirucka-8.pdf

Pro více dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
bohumil maly 03.04.2017 v 20:35:31

dotykačka mobilní 4G+wifi připojení

mame zakoupenou výše uvedenou pokladnu, chceme přes léto prodávat uzeninu kterou zakoupíme za různé ceny jak je možno toto odeslat panu Babišovi abychom nebyly na černé listině. Ostatní zboží už máme v pokladně zadáno s cenami, takže s tím není problém ale tady s tím bychom potřebovali poradit.je možno tam tzty částky za prodanou uzeninu, jedná se o udírnu zadávat pouze částkou Kč. Děkuji předem.

administrator
Jana Rozíková 04.04.2017 v 09:06:14

RE:dotykačka mobilní 4G+wifi připojení

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Vámi popsanou situaci je možné řešit funkcí tzv. okamžitého prodeje.

Jedná se v podstatě o jednoduchou kalkulačku, kdy pomocí numerické klávesnice zvolíte cenu, počet ks a sazbu DPH.

Při přidávání položek na účet lze kombinovat položky, které přidáte pomocí kalkulačky a ty, které vyberete z katalogu uložených produktů.

Více informací o funkci okamžitého prodeje naleznete zde manual.dotykacka.cz/Okamzityprodej.html

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana za tým Dotykačky

user
Veronika Š. 20.03.2017 v 11:05:39

Pokladna s 2 tiskárnami

Dobrý den,

Vaše nabídka pokladen vypadá velice zajímavě. Mám však dva dotazy:

1) Je možné mít dvěě tiskárny k mobilní dotykačcce? (jednu na baru a druhou pro tisk jídel v kuchyni?)

2) Je možné na léto využívat druhou mobilní dotykačku na zahrádce? Nebo je nutné mít alespoň jednu univerzální?

Děkuji za případnou odpověď.

administrator
Jana Rozíková 20.03.2017 v 11:34:52

RE:Pokladna s 2 tiskárnami

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pokladní systém Dotykačka.

K mobilní Dotykačce náleží bluetooth tiskárna 58mm a k jednomu tabletu lze připojit vždy pouze 1 tuto tiskárnu.

Řešením může být dokoupení 80mm USB/LAN tiskárny, kterou budete používat na objednávky do kuchyně a na mobilní tiskárně budete tisknout účtenky zákazníkům. Potom je možné obě tyto tiskárny spárovat s jedním tabletem.

Na letní zahrádce je možné opět využít druhou mobilní Dotykačku s bluetooth tiskárnou.

Máte-li na mysli řešení ve stylu tzv. mobilního číšníka, doporučuji přečíst informace zde podpora.dotykacka.cz/support/solutions/articles/6000132398-jak-s-dotyka%C4%8Dkou-vy%C5%99e%C5%A1it-mobiln%C3%ADho-%C4%8D%C3%AD%C5%A1n%C3%ADka-

Více technických informací se dozvíte na lince technické podpory na tel. č. 533 312 146

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Lucie H. 14.03.2017 v 14:20:02

Netiskne

Dobrý den.
Mám Dotykacku mobilni a nejde mi to spárovat s tiskárnou? Chybí mi nějak kabel nebo jak to zprovoznit?
Děkuji za radu.

administrator
Jana Rozíková 15.03.2017 v 08:19:36

RE:Netiskne

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Pokud máte sadu s 58 mm tiskárnou, tak zde je připojení bezdrátové, pomocí bluetooth.

Jak správně spárovat tuto tiskárnu s tabletem se dozvíte v on-line uživatelské příručce zde manual.dotykacka.cz/index.html?Pripojenibluetoothtiskarny.html

V případě technických dotazů či komplikací se prosím obracejte přímo na kolegy z technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 nebo na emailu podpora@dotykacka.cz

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Lucie. H. 15.03.2017 v 09:19:53

RE: RE:Netiskne

Děkuji.

user
Alena 13.03.2017 v 22:21:30

připojení

Dobrý den, pokud si koupím dotykačku kompletní, máte k ní v sadě tiskárnu s bluetooth. Znamená to tedy že usb tiskárnu k ní nelze připojit? A tím pádem ani pokladní zásuvku?
Děkuji

administrator
Petr Hulec 29.03.2017 v 11:47:40

RE:připojení

Dobrý den, k Dotykačce Kompletní dodáváme standartně 80mm USB tiskárnu s možností připojení pokladní zásuvky. Ptáte-li se na Dotykačku Mobilní, tak můžete využít také varianty s 80mm tiskárnou s možností připojení pokladní zásuvky. Obecně k mobilní Bluetooth tiskárně zásuvku nepřipojíte a musela byste jí otevírat ručně...
Zde je odkaz na Mobilní Dotykačku s 80mm tiskárnou:
www.dotykacka.cz/dotykacka-mobilni-s-80-mm-tiskarnou/

user
Stanislav Červenka 09.03.2017 v 16:39:35

Licence

Mám dotaz ohledně používání více zařízení jedním uživatelem. Když si zakoupím čtyři pokladny budu muset platit měsíční licenční poplatek za každou zvlášť nebo je licence multifunkční a platí se pouze jednou?

administrator
Jana Rozíková 10.03.2017 v 08:47:44

RE:Licence

Vážený pane Červenko,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Každé zařízení vyžaduje vastní licenci. Při nákupu 4ks pokladních zařízení je tedy třeba zakoupit 4ks licence.

Máte na výběr ze dvou druhů podle toho, zda povedete i skladové hospodářství či nikoliv - www.dotykacka.cz/software-eet/

V této ceně vždy kromě samotného programu získáte non-stop telefonickou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
loucim 07.03.2017 v 16:16:04

stanislav

poradit

administrator
Jana Rozíková 08.03.2017 v 08:55:32

RE:stanislav

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pokladní systém Dotykačka.

Vaše zpráva bohužel obsahuje velmi málo informací.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

Rádi Vám poradíme s výběrem nejvhodnějšího řešení pro Vaše podnikání.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Zdeňka Tobolová 06.03.2017 v 21:02:08

licence

Dobrý den, prosím Vás, jde pověřený prodej dělat i při licenci "zdarma"?
Děkuji za odpověď

administrator
Jana Rozíková 07.03.2017 v 08:57:01

RE:licence

Vážená paní Tobolová,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Funkce prodej v pověření je dostupná pouze u placených verzí Snadno nebo Naplno.

Licence ZADARMO obsahuje pouze jedinou funkci, a to tzv. okamžitý prodej - manual.dotykacka.cz/Okamzityprodej.html

Jedná se pouze o aplikaci, kterou lze používat jako jednoduchou kalkulačku.

Srovnání funkcí všech našich licencí naleznete zde www.dotykacka.cz/aplikace-dotykacka/

V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat také na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
vera strohalmova 01.03.2017 v 10:08:47

dotykacka

nejde mi objednat v akci

administrator
Jana Rozíková 01.03.2017 v 11:45:19

RE:dotykacka

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

V prvním kroku nákupního košíku zadejte slevový kód SLEVA41. Po zadání tohoto kódu se vám sleva zobrazí v přehledu nákupu.

Slevu 41 % získáte pouze do vyprodání zásob!

V případě komplikací se prosím obraťte na bezplatnou infolinku 800 605 605, kde Vás kolegyně ochotně provedou objednávkou.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Petr Tomáš 01.03.2017 v 07:21:47

pokladní systém

Dobrý den, prosím budeme potřebovat zařízení na stánek očerstvení na pláží. Provoz cca 2,5měsíce v roce. Jedná se o dvě výdejní okna ( občerstvení nápoje a zmrzlina). Je možno pokladní systém ovládat ze dvou míst, nebo jsou potřeba dva pokladní systémy. Dále jde u Vás provoz zajistin jen na 3 měsíce a nebo se budou muset poplatky platit celý rok. děkuji za odpovědi. Petr Tomáš.

administrator
Jana Rozíková 01.03.2017 v 09:02:16

RE:pokladní systém

Vážený pane Tomáši,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Pokud máte provoz na dvou různých místech současně, rozhodně doporučuji pořídit dvě samostatná pokladní zařízení, která však mohou mít sdílený sklad a společnou vzdálenou správu.

V případě sezónních provozů umožňujeme přerušení licence na základě krátké zprávy na email fakturace@dotykacka.cz

Paušál tak vždy platíte pouze za ty měsíce, kdy pokladní systém aktivně využíváte.

Pro více informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Martina Vallová 28.02.2017 v 18:49:04

Volba dotykacky

Dobrý večer,chci otevřít obchod akvaristiky, nikdy jsem s žádnou kasou nepřišla do styku, moc tomu tedy nerozumím, prosím poraďte, co bych měla nejlépe zvolit? Děkuji MV

administrator
Jana Rozíková 01.03.2017 v 08:58:34

RE:Volba dotykacky

Vážená paní Vallová,

děkujeme za Váš zájem o pokladní systém Dotykačka.

Především záleží na tom, zda máte zájem o pevné či přenosné zařízení, jaké funkce budete využívat, zda povedete i skladové hospodářství atd...

Nejprodávanější sadou je Dotykačka Univerzální - www.dotykacka.cz/dotykacka-univerzalni/

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Vlastimil Šlajer 28.02.2017 v 14:44:43

Tiskárna

Kolik stoji nápln barvy do tiskárny mobilni 58mm co je v kompletu za 4990,-kc

administrator
Jana Rozíková 28.02.2017 v 15:00:08

RE:Tiskárna

Vážený pane Šlajere,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

V nabídce máme pouze termální tiskárny, do kterých není třeba kupovat žádnou náplň.

Celou specifikaci naleznete zde www.dotykacka.cz/tiskarna-mobilni-bluetooth-58-mm/

Jediným výdajem tak budou náhradní pokladní kotoučky, které rovněž máme v nabídce www.dotykacka.cz/termopapir-do-tiskarny-58-mm/

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Aleš Franěk 28.02.2017 v 08:01:45

Dotykačka mobilní

Potreboval bych dve pokladny

administrator
Jana Rozíková 28.02.2017 v 08:48:33

RE:Dotykačka mobilní

Vážený pane Fraňku,

děkujeme za Váš zájem o pokladní systém Dotykačka.

Nákup je možné provést přímo na e-shopu zde www.dotykacka.cz/e-shop/

Všechny produkty máme skladem. Při objednávce do 13h s platbou na dobírku bude zboží expedováno hned následující pracovní den.

Využijte aktuální nabídky ! Slevu 41 % získáte pouze do 28.2.2017 nebo do vyprodání zásob! V prvním kroku nákupního košíku zadejte slevový kód SLEVA41. Po zadání tohoto kódu se vám sleva zobrazí v přehledu nákupu.

Pro více informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Lukáš Langer 26.02.2017 v 22:21:33

dotaz

Dotykačka MOBILNÍ, pracuje na 4G síti. Pokud nebude 4G k dispozici pracuje i na jiné frekvenci, připojení mobilního operátora? Používání služeb GoMobil je jedinné možné nebo je možnost bez problémů využít služeb jiného operátora?

administrator
Jana Rozíková 27.02.2017 v 09:26:10

RE:dotaz

Vážený pane Langere,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Dotykačku mobilní je možné připojit k internetu přes wifi nebo pomocí jakékoliv GSM karty libovolného operátora.

GSM karta od GoMobil je pouze dárkem od nás. Po vyčerpání dat si můžete zvolit tarif dle svých požadavků, nebo přejít k jinému poskytovateli internetu.

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Hana Fruhwirtová 24.02.2017 v 13:28:15

Připojení čtečky kódů

Dobrý den,
lze k mobilní dotykačce při licenci Snadno připojit čtečku čárových kódů, prosím?
Děkuji za odpověď.

administrator
Jana Rozíková 24.02.2017 v 14:50:57

RE:Připojení čtečky kódů

Vážená paní Fruhwirtová,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Připojení čtečky je v tomto případě možné.

Návod naleznete zde manual.dotykacka.cz/index.html?Pripojenicteckycarovychkodu.html

V případě technických dotazů či komplikací se prosím obracejte přímo na kolegy z technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 nebo na emailu podpora@dotykacka.cz

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Libor KONVALINA 23.02.2017 v 07:04:16

Licence zadaRMO.

Píše se na účtenku i název zboží?Individuálně.Je na účtence čas se vteřinami?

administrator
Jana Rozíková 23.02.2017 v 09:39:03

RE:Licence zadaRMO.

Vážený pane Konvalino,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Na účtence je vždy uveden čas v celém formátu, tedy hodiny, minuty i vteřiny. Jedná se o povinný údaj dle zákona o EET.

Název zboží na účtence není z hlediska EET povinný, je však důležitý např. v případě reklamace zboží zákazníkem. Doporučujeme ho tedy uvádět.

V případě licence ZADARMO se jedná pouze o aplikaci, kterou lze používat jako jednoduchou kalkulačku. Není zde možná správa položek ani žádné další funkce, jen tzv. okamžitý prodej manual.dotykacka.cz/Okamzityprodej.html

Rovněž vzdálená správa není k dispozici.

Naproti tomu u platby paušálu získáte non-stop telefonickou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Srovnání funkcí u našich licencí naleznete zde www.dotykacka.cz/aplikace-dotykacka/

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Petra Lipská 20.02.2017 v 11:45:30

Volba jazyka

Dobrý den,

nabízí Dotykačka volbu cizího jazyka (angličtina/holandština)?

Lze licenci platit např. od dubna do září, kdy probíhá ubytování hostů, a od října do března dalšího roku licenci přerušit, neboť provoz ubytovacího zařízení je přerušen?

Děkuji za odpověď.
Lipská

administrator
Jana Rozíková 20.02.2017 v 11:51:04

RE:Volba jazyka

Vážená paní Lipská,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Jazyk lze nastavit přímo v nastavení, z Vámi uvedených je možná angličtina.

V případě sezónních provozů umožňujeme přerušení licence na základě krátké zprávy na email fakturace@dotykacka.cz

Paušál tak vždy platíte pouze za ty měsíce, kdy pokladní systém aktivně využíváte.

Pro více informací nás prosím kontktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana za tým Dotykačky

user
Petra Lipská 22.02.2017 v 10:33:52

RE: RE:Volba jazyka

Dobrý den,

děkuji Vám za odpověď.

Mohla bych Vás ještě požádat o nejzásadnější rozdíly licence ZADARMO a licence SNADNO?
V případě ubytování osob za fixní cenu za den bez dalších příplatků by byla podle Vašeho názoru dostačující licence ZADARMO?

Děkuji.

S pozdravem Lipská

administrator
Jana Rozíková 22.02.2017 v 10:38:30

RE:RE: RE:Volba jazyka

Vážená paní Lipská,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Rozdíl mezi licencí SNADNO a ZADARMO je zcela zásadní.

V případě licence ZADARMO se jedná pouze o aplikaci, kterou lze používat jako jednoduchou kalkulačku a splnit tak zákonnou povinnost evidence tržeb. Není zde možná správa položek ani žádné další funkce, jen tzv. okamžitý prodej manual.dotykacka.cz/Okamzityprodej.html. Rovněž vzdálená správa není k dispozici.

Naproti tomu u platby paušálu (SNADNO/NAPLNO) získáte non-stop telefonickou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Rozdíl je tedy nejen ve funkcích, ale také v servisu a ostatních službách, které obsahuje právě pravidelná měsíční platba.

Vaše dotazy rádi zodpovíme také na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Petra Lipská 22.02.2017 v 10:56:10

RE: RE:RE: RE:Volba jazyka

Děkuji Vám za rychlou odpověd.

Poslední dotaz se týká používání cizí měny. Nabízí tuto variantu mobilní Dotykačka?

Děkuji.

administrator
Jana Rozíková 22.02.2017 v 11:24:44

RE:RE: RE:RE: RE:Volba jazyka

Vážená paní Lipská,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Všechny naše sady umožňují používání cizí měny.

Pro více informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Zdeňka Veselá 14.02.2017 v 22:48:12

program do mob.telefonu

Jaké jsou další náklady na provoz Dotykačky v mobilním telefonu nebo tabletu kromě zakoupení tiskárny.Jak je to se zaskoupením licenčních poplatků a další poplatky provozu. Děkuji za obpověď. Veselá

administrator
Jana Rozíková 15.02.2017 v 09:04:01

RE:program do mob.telefonu

Vážená paní Veselá,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Aplikaci Dotykačka si můžete na 30 dní zdarma stáhnout na obchod Play do vlastního zařízení s OS Android a vyzkoušet si tak nejen kompatibilitu s vlastním HW, ale také uživatelskou příjemnost celé aplikace.

Pokud bude vše fungovat dle Vašich představ, zakoupíte pouze vhodnou tiskárnu a SW, tedy licenci.

Máte na výběr ze dvou druhů licencí podle toho, zda povedete i skladové hospodářství či nikoliv - www.dotykacka.cz/software-eet/

Měsíční paušál se pohybuje v rozmezí 289,- až 590,- Kč dle druhu licence, licenci NAPLNO je možné i předplatit na 12, 24 nebo 36 měsíců a tím získat slevu až 30%.

V ceně vždy kromě samotného programu získáte stoprocentní nepřetržitou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Licenci můžete kdykoliv přerušit, reaktivovat nebo zcela ukončit a to zdarma a bez poplatků.

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Iveta Brožová 12.02.2017 v 20:58:05

EET

Dobrý den. Mám dvě malé provozovny, připojení k internetu mam. Poraďte prosím, nejvhodnější pokladnu. Budu muset platit měsíční poplatky? Aktualizace je zdarma? Děkuji

administrator
Jana Rozíková 13.02.2017 v 08:26:52

RE:EET

Vážená paní Brožová,

děkujeme za Váš dotaz a zájem o pokladní systém Dotykačka.

Jednorázový nákup licence u nás není možný. Díky paušálu získáte stoprocentní nepřetržitou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Nejprodávanějsí sadou je Dotykačka univerzální - www.dotykacka.cz/dotykacka-univerzalni/

Máte na výběr ze dvou druhů licencí podle toho, zda povedete i skladové hospodářství či nikoliv
www.dotykacka.cz/software-eet/

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Využijte aktuální nabídky ! Slevu 41 % získáte pouze do 19. února 2017 nebo do vyprodání zásob. V prvním kroku nákupního košíku zadejte slevový kód SLEVA41. Po zadání tohoto kódu se vám sleva zobrazí v přehledu nákupu.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605 nebo vyplňte tento formulář www.dotykacka.cz/domluvit-schuzku/

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Renata Kaszperova 08.02.2017 v 20:42:35

Tablet

Dobrý den,

dá se pokladna využívat jako běžný tablet? Prohlížeč, instalace jiných programů?

Děkuji

administrator
Jana Rozíková 09.02.2017 v 08:47:06

RE:Tablet

Vážená paní Kaszperová,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Ano, určitě je možné Dotykačku využívat jako běžný tablet. Nicméně doporučujeme využívat náš HW pouze pro účely pokladního systému Dotykačka, jelikož chod ostatních aplikací může mít výrazný vliv na rychlost aplikace Dotykačka.

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přátelským pozdravem

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Tomáš Trkal 04.02.2017 v 05:36:07

EET - kolik zaplatím

Kolik konkrétně zaplatím měsíčně za spravování, servis ....Píšete ceny od, ale ne do ????? Potřebuji konkrétní čísla..

administrator
Jana Rozíková 06.02.2017 v 09:32:39

RE:EET - kolik zaplatím

Vážený pane Trkale,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Máte na výběr ze dvou druhů licencí podle toho, zda povedete i skladové hospodářství či nikoliv www.dotykacka.cz/software-eet/

Platíte tedy buď 289,- nebo 590,- Kč bez DPH měsíčně. Licenci Naplno je možné platit i formou výhodného předplatného na 12, 24 nebo 36 měsíců.

V této ceně vždy kromě samotného SW získáte stoprocentní nepřetržitou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Pro více informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Faltová Renata 24.01.2017 v 19:21:29

Dotaz k EET

Dobrý den.
Budu pořizovat tablet nebo monitor a tiskárnu.
Mám pultový prodej,kde jsem pouze já. Nemám v obchodě pripojení na internet,chtěla by jsem mobilní. Zaujala mě vaše nabídka Dotykačka mobilní za 4990,-kč bez DPH.
Co vše k tomu patří a co je k tomu potřeba přikoupit pro funkčnost a co vše jste schopni zajistit.
Děkuji za vaši odpověď.
S pozdravem Faltová

administrator
Jana Rozíková 25.01.2017 v 09:01:43

RE:Dotaz k EET

Vážená paní Faltová,

děkujeme za Váš zájem o pokladní systém Dotykačka.

Akční sada Dotykačka mobilní v ceně 4990,- Kč bez DPH obsahuje 8" tablet a bluetooth přenosnou tiskárnu. Součástí balíčku je také GSM karta se 150MB dat pro připojení k internetu. Po jejím vyčerpání je možné tarif obnovit. Více informací naleznete na www.dotykacka.cz/internet-zdarma/

Dále je třeba zakoupit licenci pokladního softwaru. Máte na výběr ze dvou druhů licencí podle toho, zda povedete i skladové hospodářství či nikoliv - www.dotykacka.cz/software-eet/

V ceně paušálu získáte kromě samotného programu také stoprocentní nepřetržitou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Většina našich zákazníků si pokladnu instaluje sama. Celý systém je velmi jednoduchý a vše je podrobně popsáno v uživatelské příručce manual.dotykacka.cz/
Můžete také využít linku technické podpory na tel. č. 533 312 146, která funguje non-stop
Pokud budete mít přesto zájem o instalaci a zaškolení naším servisním technikem, pak je třeba si ji objednat na infolince 800 605 605
Tato služba je zpoplatněna částkou 1950,- Kč bez DPH

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na výše uvedené infolince.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Miroslav Bureš 17.01.2017 v 08:45:30

EET

Kolik je měsíční poplatek,nemám připojení k internetu

administrator
Jana Rozíková 17.01.2017 v 10:29:15

RE:EET

Vážený pane Bureši,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Záleží na druhu licence, který si vyberete. Měsíční paušál u licence SNADNO je 289,- Kč měsíčně, u licence NAPLNO je to 590,- Kč měsíčně - zde máte i možnost výhodného předplatného na 12, 24 nebo 36 měsíců.

V ceně licence získáte stoprocentní nepřetržitou technickou podporu, všechny dostupné aktualizace a to včetně případných legislativních změn, zapůjčení náhradního zařízení zdarma v případě reklamace a v neposlední řadě též vzdálenou správu, díky které můžete Dotykačku na dálku ovládat např. z pohodlí Vašeho domova.

Co se týče připojení k internetu, záleží na tom, jakou sadu si zvolíte. Dotykačku Univerzální a Kompletní lze připojit pomocí kabelu nebo wifi, Dotykačku Mobilní pomocí wifi nebo GSM karty, která je součástí balíčku a obsahuje 150MB dat.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit. Můžete nás též kontaktovat prostřednictvím bezplatné infolinky 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky

user
Martin Šlahař 10.11.2016 v 23:33:23

Datová SIM

Vložil jsem do tabletu SIM od GoMobil přiloženou v balení. Kartička byla na internetovém portálu GoMobil aktivována, tablet ale tvrdí, že ji nevidí.
Kartička byla vložena do portu označeného číslem 1 pomocí redukce "nano-SIM" na "micro-SIM".
Není možné najít dokumentaci k tabletu.

administrator
Jana Rozíková 11.11.2016 v 12:29:58

RE:Datová SIM

Vážený pane Šlahaři,

děkujeme za Váš dotaz.

Kontaktujte prosím mé kolegy na lince technické podpory na telefonním čísle 533 312 146 a oni Vás ochotně navedou krok za krokem, jakým způsobem pokračovat.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačka.

user
Pavel Ščudlík 31.10.2016 v 11:43:25

EET;dvě provozovny"1.penzion, jen ubytování,vystavujem do max. 10 účtenek do měsíce(jen 5 pokojů);2.příští rok i prodej tapety a izolač. materiálu,max. do deseti položek;vystavujem max.do 10-ti účtenek za měsíc.

Máte něco bez měsíčních poplatků

administrator
Jana Rozíková 31.10.2016 v 13:01:20

RE:EET;dvě provozovny"1.penzion, jen ubytování,vystavujem do max. 10 účtenek do měsíce(jen 5 pokojů);2.příští rok i prodej tapety a izolač. materiálu,max. do deseti položek;vystavujem max.do 10-ti účtenek za měsíc.

Vážený pane Ščudlíku,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

EET se Vás dotkne ve více fázích. Ubytování v penzionu podléhá EET v 1. vlně (od 1.12.2016), maloobchodní prodej tapet a izolačního materiálu spadá do 2. vlny EET (od 1.3.2017).

Předpokládám, že se jedná o dvě samostatné provozovny a tudíž pro Vás bude pohodlnější mít dvě samostatná zařízení.

Jedná-li se o malé provozy, postačí Vám naše Dotykačka mobilní. Záleží vždy na tom, jaké periferie si budete přát k pokladnímu zařízení připojit (pokladní zásuvka, čtečka čarových kódů, tiskárna, platební terminál apod...)

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
Roman 05.10.2016 v 19:55:52

POZOR

Radím dobře si rozmyslet nákup. Reakce firmy DOTYKAČKA "Dobrý den paní K.......á, Vaše žádost o vrácení pokladního systému Dotykačka byla zamítnuta. Na základě našeho telefonického rozhovoru jste uvedla zákonnou 14 denní lhůtu na vrácení zboží, bez udání důvodu. Tato 14 denní lhůta je sice ze zákona daná, ale pouze v případě, že je kupující veden jako spotřebitel. Vaše objednávka byla vystavena na IČO a tím pádem se na Vás tato možnost nevztahuje”

administrator
Jana Rozíková 06.10.2016 v 10:41:09

RE:POZOR

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho vyjádření.

Zákonná lhůta 14ti dnů na vrácení zboží bez udání důvodu se podle občanského zákoníku vztahuje pouze na běžné spotřebitele.

Takřečený obyčejný občan, když si kupuje zboží pro osobní potřebu a pro potřebu své domácnosti, je z hlediska zákona spotřebitelem a jako takový má zvláštní ochranu.

Spotřebitelem nikdy nemůže být právnická osoba.

Pokud podnikatel při nákupu uvádí své identifikační číslo, druhá strana ho může důvodně pokládat za „podnikatele jednajícího v rámci své podnikatelské činnosti“. Tím kupující přichází o ochranu, kterou by mu jako spotřebiteli poskytl zákon.

Pokud podnikatel nakupuje jako podnikatel a nechá na fakturu napsat svoje IČO, nemá spotřebitelskou ochranu a možnost vrácení zboží do 14ti dnů se na něj tedy nevztahuje !

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
Michaela Křápková 28.09.2016 v 10:13:59

Kadeřnictví

Dobrý den, zajímalo by mě, zda tohle zařízení mohou používat 3 či více OSVČ a odesílat ´daje každá pod svým IČem, či případně které zařízení by bylo vhodné. Děkuji za odpověď,MK

administrator
Jana Rozíková 29.09.2016 v 09:23:11

RE:Kadeřnictví

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz.

Na jednom pokladním zařízení je možné pracovat pouze s jedním číslem IČO.

Jedná-li se Vám o splnění povinnosti EET, je možné situaci řešit tzv. evidencí v zastoupení podle §9 hlavy II Zákona o EET.

Plyne-li jedna evidovaná tržba více poplatníkům, mohou tito poplatníci pověřit jednoho z nich, aby za ně tuto tržbu evidoval.

Na vydané účtence je pak uvedeno mimo jiného jak Vaše IČO, tak IČO druhé kadeřnice, aby bylo patrné, že se jedná o evidenci v zastoupení.

Pokud z jakéhokoliv důvodu nechcete kolegyně pověřit evidencí v zastoupení, je třeba, aby každá z Vás měla vlastní pokladní systém.

Pro kadeřnické služby doporučujeme Dotykačku mobilní, v případě, že máte vlastní zařízení s androidem (tablet, chytrý telefon) je možné zakoupit pouze SW - tedy licenci.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit. Kontaktovat nás můžete též na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
p.n. 03.09.2016 v 13:16:05

propojení

Dobrý den.Má dotykačka vyřešeného mobilního číšníka?
Je možno propojit dotykačku mobilní a pevnou?
Má představa na provoze je 1xmobilní-s tiskárnou,1x pevná s tiskárnou,1x tiskárna do kuchyně.Je toto možné?
Při objednávce jídel a nápojů u stolu je možno v kuchyni tisknout pouze jidla?Děkuji...

administrator
Jana Rozíková 18.01.2017 v 14:51:26

RE:propojení

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho dotazu.

Výše popsané je možné zajistit pomocí tzv. sdílených pokladen. Tisk objednávek do kuchyně je taktéž možný.

Více informací naleznete zde: podpora.dotykacka.cz/support/solutions/articles/6000132398-jak-s-dotyka%C4%8Dkou-vy%C5%99e%C5%A1it-mobiln%C3%ADho-%C4%8D%C3%AD%C5%A1n%C3%ADka-

V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky

administrator
Jana Rozíková 05.09.2016 v 09:37:24

RE:propojení

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

Nabízíme systém tzv. sdílených pokladen. Tzn., že pro více pokladen je možné používat stejný sklad a tyto pokladny pak automaticky sdílí následující data: produkty a jejich nastavení, uživatelské účty a zákaznické účty. Každá pokladna však musí používat vlastní stránku mapy stolů a účet musí být uzavřen na stejném zařízení, na kterém byl otevřený/namarkovaný.

Více informací, jak s Dotykačkou vyřešit mobilního číšníka naleznete v následujícím odkazu
podpora.dotykacka.cz/support/solutions/articles/6000132398-jak-s-dotyka%C4%8Dkou-vy%C5%99e%C5%A1it-mobiln%C3%ADho-%C4%8D%C3%AD%C5%A1n%C3%ADka-

Tisk objednávek do kuchyně je samozřejmostí.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit. Rádi Vám též pomůžeme při výběru toho nejvhodnějšího řešení pro Váš provoz. Kontaktovat nás můžete také prostřednictvím bezplatné infolinky 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky.

user
p.n. 05.09.2016 v 13:26:15

RE: RE:propojení

Děkuji za odpověď.Systém vypadá tedy zajímavě,ale na mé uváděné sestavě na tři roky jsem došel k ceně 82 897 Kč .Neplánujete nějakou akci na licenci? Děkuji

administrator
Jana Rozíková 05.09.2016 v 13:44:56

RE:RE: RE:propojení

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka.

Aktuálně Vám mohu nabídnout akci 1+3 měsíce zdarma do konce září 2016. Tato akce se vztahuje i na dlouhodobé předplatné.

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vám pomůže s výběrem toho nejvhodnějšího řešení pro Váš provoz a na základě Vašich požadavků Vám zpracuje konkrétní cenovou kalkulaci.

Pro více informací či domluvení schůzky nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačka.

user
Radka Léblová / Horský dům Olympia 28.06.2016 v 13:25:42

El. pokladna - proces výběru

Dobrý den,
zvažujeme nákup el. pokladny a v rámci realizace výběrového řízení na dodavatele tohoto zařízení se na Vás obracíme s žádostí o zpracování cenové nabídky pro náš penzion.
Kontakt uvádíme a budeme se těšit na Vaši nabídku.
S pozdravem
Horský dům Olympia & Radka Léblová

administrator
Jana Rozíková 28.06.2016 v 14:31:52

RE:El. pokladna - proces výběru

Vážená paní Léblová, děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka. Vaše kontaktní údaje jsem předala našemu obchodnímu manažerovi, který se s Vámi spojí a pomůže Vám s výběrem toho nejvhodnějšího řešení právě pro Váš provoz. Na základě toho Vám poté zpracuje cenovou nabídku dle Vašich požadavků. S přáním příjemného dne Jana Rozíková, Tým Dotykačka

user
Leona Zutphenová 18.10.2016 v 11:25:46

RE: RE:El. pokladna - proces výběru

Dobrý den,můj dotaz bude podobný,potřebuji EET na malý sezonní penzion.Účetnictví nerozumím a kasám taky ne.

administrator
Jana Rozíková 18.10.2016 v 11:49:10

RE:RE: RE:El. pokladna - proces výběru

Vážená paní Zutphenová,

děkujeme za Váš zájem o náš pokladní systém Dotykačka.

Ráda Vám zprostředkuji nezávaznou schůzku s jedním z našich obchodních manažerů, který Vás navštíví přímo na provozovně a doporučí Vám nejvhodnější řešení pro Vaše podnikání. Na základě Vašich požadavků Vám rovněž zpracuje cenovou kalkulaci.

Pro sjednání schůzky či získání dalších informací nás prosím kontaktujte na bezplatné infolince 800 605 605.

Můžete také vyplnit poptávku prostřednictvím webového formuláře na našich stránkách.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte opět obrátit.

S přáním příjemného dne

Jana Rozíková za tým Dotykačky.