Dotykačka recenze

Našim cílem je vysoká spokojenost zákazníků a navázání dlouhodobé, oboustranně prospěšné spolupráce. Hlavními důvody spokojenosti s naším pokladním systémem jsou spolehlivost pokladního zařízení, jednoduché ovládání aplikace, nonstop telefonická zákaznická podpora a detailní on-line návody a rady. Zpětná vazba je pro nás důležitá a vážíme si všech kladných recenzí.

Přečtěte si příběhy našich klientů v blogu, který jsme pro vás připravili. Proč si vybrali právě Dotykačku? Jak jsou spokojeni s naším systémem? To vše a mnohem více se dozvíte v našem blogu.


 

Hodnocení od uživatelů pokladen Dotykačka

Dotykačka je podle nezávislého srovnání EET pokladen na serveru 5nej.cz celkově hodnocena jako Nejlepší EET pokladna roku 2017, 2018 a 2019.


 

Veget bistro café

Téměř od začátku používáme pokladní systém Dotykačka, je spolehlivý a především jednoduše ovladatelný. Nevedeme skladové hospodářství, stačí nám základní licence Snadno. O instalaci a pomoc se správným nastavením se postarala ochotná obchodní zástupkyně a zatím jsme nemuseli řešit žádný technický problém. Platby kartou přijímáme na platebním terminálu společnosti B-payment, který máme s Dotykačkou propojený. Spolehlivost pokladního systému potvrdily už tři kontroly z Finanční správy, které vždy dopadly na výbornou. Pouze při jedné z nich nás upozornil úředník na špatný čas uvedený na účtence, ale žádnou pokutu jsme za to nedostali.

Barbora Helíková, provozní


 

Fresh Greek

Na všech pobočkách používáme pokladní systém Dotykačka, momentálně máme čtyři pokladny včetně platebních terminálů od ČSOB a zákaznických displejů. Používáme základní funkce licence Snadno, chválíme zejména dostupnost technické podpory a chystáme se Dotykačku používat v budoucnu v každé další otevřené provozovně. Systém hodnotíme jako velmi jednoduchý, spolehlivý a intuitivní na ovládání a celkově jsme velmi spokojení.

Petr Kuchár, majitel a provozní


 

Madopo socks

Používáme pokladní systém Dotykačka KOMPLETNÍ s licencí NAPLNO na všech našich prodejnách v Ostravě. Díky zákaznickému displeji vidí naši zákazníci svůj účet, můžeme na něm promítat i reklamu. Pracujeme i s dárkovými poukazy, skladovým hospodářstvím a díky platebnímu terminálu můžeme přijímat od zákazníků karty. Ve Vzdálené správě intenzivně využíváme grafy a analýzy, které nám velmi pomáhají při tvorbě objednávek. Aktuálně zvažujeme pořízení kamerového systému Netrex a dolaďujeme propojení s účetním software Money S3. Celkově můžeme Dotykačku určitě doporučit.

Martina Štefková, jednatelka a provozní


 

Vlasový Wellness Jana Kramářová

Máme dva kadeřnické salony, na obou provozovnách máme pokladní systém Dotykačka s ročním předplatným licence NAPLNO, díky které máme přehled o tržbách a zákaznících. Pracujeme s dárkovými poukazy, správou položek ve Vzdálené správě, sleduji otevření a uzavření pokladny. Chystáme se nově využívat i rezervační systém a uvažujeme nad zavedením zákaznického programu. Díky platebnímu terminálu akceptujeme platby kartou a službu Masterpass. S Dotykačkou jsme maximálně spokojeni.

Jana Kramářová, provozní


 

Lesní restaurace Pintovka

Pokladní systém Dotykačka si velmi chválíme, stejně jako přístup obchodní zástupkyně, která je neustále k dispozici, ochotná a připravená kdykoliv pomoci. Na baru máme jednu pokladnu, objednávky zasíláme na tiskárnu do kuchyně a v sezóně přichází na řadu i mobilní číšník, který ušetří personálu čas a kroky. Díky licenci NAPLNO máme ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám, děláme si pravidelně měsíční zhodnocení a zpětnou kontrolu. Na provozovně máme také nainstalovaný kamerový systém Netrex, který je integrovaný ve vzdálené správě Dotykačky. Do budoucna uvažujeme o rozšíření kamer i do salonku. Přiznávám, že vzhledem k nedostatku času nevyužíváme asi Dotykačku na 100 %, což je škoda. Vím, že bych mohl nastudovat i další užitečné funkce, jako třeba nově nainstalovaný rezervační systém, na kterém oceňuji možnost zadání rezervace ze Vzdálené správy, pokud mi zájemce zavolá v době, kdy zrovna nejsem u pokladny.

Karel Hňup, provozní


 

ReFresh Bistro

Provozujeme síť moderních školních bister ReFresh bistro. Naše pilotní provozovna letos oslaví druhé narozeniny, dalších pět bister je v provozu rok. Na všech provozovnách používáme Dotykačku. Počáteční strach a obavy zaměstnanců se ukázaly jako naprosto zbytečné. Během jediného dne, troufám si tvrdit, že i během první hodiny si zaměstnanci Dotykačku osvojili a spolupráce s ní je na jedničku. Systém je přehledný, intuitivní, jednoduchý, snadno ovladatelný a má široké možnosti využití. Nadšené je i vedení, které využívá Vzdálenou správu. Díky Dotykačce si hlídáme tržby, prodeje jednotlivých produktů, stav skladů, využité slevy, storna, inventury a využíváme mnoho dalších užitečných funkcí. Dodržujeme všechna zákonná nařízení s naprostou pohodou a klidem.

Lucie Benešová, obchodní ředitelka


 

Vingl – vinný bar

Dotykačka nám pomáhá od samého začátku. Jednoduchá a přehledná aplikace nám usnadňuje především "papírování" spojené s podnikáním. Automatické zasílání dat do Pohody zase velmi ocení naše paní účetní, která ušetří čas a práci a jednoduchý import obsahuje vše potřebné. Díky licenci NAPLNO využíváme skladové hospodářství, rezervační systém a téměř všechny nabízené prodejní analýzy, díky kterým hned vidíme, jak si náš podnik vede, což je skvělé.

Ivona Páleníková a Denisa Knížková, společnice a provozní


 

Mansson's Bakery

Při výběru pokladního systému bylo důležité uvědomit si, co přesně od něj očekávat. Jsou totiž úplně základní řešení, která řeší vyloženě evidenci tržeb a nic víc. Jiná řešení toho zase umí tolik, že bych v pekárně našich rozměrů neměl možnost všechny funkce využít. Uvítal jsem, že jsem si mohl v showroomu společnosti Dotykačka prohlédnout jednotlivá řešení. Oceňuji i to, že poskytují 24 hodinovou technickou podporu pro případ, že by se vyskytl jakýkoli problém. Na Dotykačce se mi líbí, že ji mohu využít i k lepší kontrole a efektivnějšímu řízení celého podnikání. Umožňují propojení s účetnictvím a skladovým hospodářstvím, což je rozhodně cenný benefit. Také se mi líbí, že je možné pokladnu obsluhovat i vzdáleně a získávat z ní nejrůznější analýzy pro reporty. V rámci každodenního chodu kavárny zase ocením funkce jako nastavení mapy stolůparkování účtů či možnost nastavení happy hours, kdy automaticky platí výhodnější ceny a obsluha nikde nemusí nic složitě zadávat. Pochopitelně je pro mě zásadní, že je celý systém jednoduchý a intuitivní a snadno se s ním pracuje.

Lars Mansson, majitel


 

Muzeum Jana Žižky v Třeboni

Dotykačku používáme v muzeu na prodej vstupenek a suvenýrů a také jako interaktivní infopulty pro zákazníky. Pokladní systém nám pomáhá získávat rychlý přehled o tržbách za prodej suvenýrů v rámci doplňkového prodeje a v přehledu sortimentu. Internetové připojení a komunikace s finanční správou probíhá přes Wi-Fi a vše funguje naprosto v pořádku. S pokladnou jsme se naučili pracovat snadno, systém je jednoduchý a přehledný. Chválíme ochotu a přístup obchodní manažerky, která poskytla individuální školení i kvalitu servisu technické podpory. Dotykačku můžeme zkrátka jenom doporučit.

Robert Deml, kurátor výstavy


 

Ozdoba CZ

Používáme pokladní systém Dotykačka na tří ze čtyř našich poboček prozatím formou pronájmu a jsme velmi spokojení. Do budoucna si hardware určitě zakoupíme. Všude máme kompletní sadu, obsahující mimo jiné i pokladní zásuvku a čtečku čárových kódů, která nám velmi usnadňuje práci vzhledem k velkému množství prodejních položek. Tuto sadu jsme ještě rozšířili o platební terminály a na smíchovské pobočce využíváme také zákaznický displej a aplikaci Masterpass, která nám umožňuje přijímat mobilní platby. Všude máme licenci NAPLNO se skladovým hospodářstvím. Oceňujeme možnost Vzdálené správy i jednoduchost celé aplikace, s níž se rychle naučili pracovat i naši brigádnici, kteří na stáncích prodávají. Velmi chválíme skvělý support a výbornou dovolatelnost na linku technické podpory i o víkendech. Neřešili jsme dosud žádné technické problémy, jen občas nám vypadne internetového spojení, které máme zajištěné přes Wi-Fi. Zúčastnil jsem se i vašeho školení a Dotykačku můžu opravdu vřele doporučit.

Richard Walitza, provozní


 

CHILLárna

Pro evidenci tržeb, které podléháme od první vlny (prosinec 2016) jsme si vybrali spolehlivý pokladní systém od Dotykačky. Lidi jsou tu neustále v pohybu, funguje systém objednávání a platby přímo na baru, kde máme 8“ tablet s 80 mm tiskárnou a bezdrátový platební terminál Ingenico. Používáme licenci SNADNO a celý systém si velmi chválíme. Za celou dobu jsme se nesetkali s žádným technickým problémem, vše funguje, jak má. Přestože se provozovna nachází ve sklepních prostorách, nemáme problém se signálem a evidujeme v běžném režimu. Dotykačku můžeme 100 % doporučit

Michal Bejček, provozní


 

Velký sál Lucerny

Pokladní systém jsme pořizovali především kvůli EET. Hlavním kritériem pro výběr byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud jsme nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. Pro všechny případy máme jednu pokladnu určenou jako náhradní. Jelikož nepotřebujeme vést skladové hospodářství, vystačíme si s licencí SNADNO na všech zařízeních. V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen – 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Oceňujeme možnost vzdálené správy, kterou využíváme pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Používáme sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Přínosem jsou také pravidelná školení. Dotykačku můžeme určitě doporučit.

Tomáš Vodrážka, provozní


 

Café au Chat Noir

Již od začátku podnikání máme jasně rozdělené role. Kuchyně je královstvím manželky, zatímco o bar a přípravu kávy se starám já. Fungujeme na dvě IČ, která jsou vyznačena u jednotlivých položek v nabídkovém listu. Jelikož na toto náš původní pokladní systém nebyl připravený a nevyhovoval ani finančně, rozhodli jsme se přejít na Dotykačku. Díky možnosti evidence v pověření šetříme náklady, protože si vystačíme s jedním zařízením. S technickými problémy se nepotýkame a Dotykačku můžeme vřele doporučit. Že vše funguje tak jak má, potvrdila i kontrola z finanční správy, která naši kavárnu navštívila v rámci kontrolního nákupu, aby se přesvědčila, že evidence tržeb probíhá v souladu se zákonem. Při výběru pro nás byla rozhodující cena. Jsme malý podnik, musíme si hlídat náklady. V kavárně jsme jen s manželkou, máme malý sklad a nevyužíváme ani prodejní reporty a další různé analýzy. Vystačíme si ze základními funkcemi, proto je pro nás přínosem nízký tarif nebo možnost slevy za dlouhodobé předplatné.

Pavel Teska, majitel a provozní


 

Kavkaz restaurant

V restauraci používáme dvě pevná a dvě přenosná zařízení a dále dva platební terminály. S Dotykačkou jsme velmi spokojení, systém je milý a jednoduše ovladatelný. Máme licenci NAPLNO, využíváme skladové hospodářství, dostupné reporty a analýzy. Chystáme se nově vyzkoušet i aplikaci rezervačního systému. Oceňujeme operativní technickou podporu, která je neustále k dispozici a velmi vstřícný přístup obchodního zástupce, který nám vše vysvětlil, nainstaloval a zprovoznil. Určitě budeme Dotykačku instalovat i do dalších provozoven.

Marcel Kupský, jednatel


 

Líbí se vám Dotykačka? Získejte pokladnu se slevou 21% již dnes

 

Dotykačka má 12 tisíc uživatelů v Evropě a náš pokladní software si stáhlo již více než 65 tisíc lidí z celého světa.

Pořiďte si pokladnu již dnes a získáte od nás slevu 21%. Čeká na vás řada výhod jako je např. NONSTOP technická podpora zdarma, která funguje i o víkendu, aktualizace pokladního softwaru zdarma a pravidelné školení pro zákazníky, které je také zdarma.

 

Chci koupit EET pokladnu se slevou 21 %  Chci nezávaznou schůzku 


 

Květiny DEKOflora Rosice

Při pořizování pokladního systému nebyla rozhodující cena, ale kvalitní hardware, jednoduché a přehledné ovládání a dostupný servis. Proto jsem si zvolila Dotykačku a jsem spokojená. Oceňuji spolehlivost celého systému, vzdálenou správu a profesionální přístup všech zaměstnanců. Na zákaznickém displeji promítám fotografie svých prací a díky platebnímu terminálu od ČSOB, který mám s pokladnou propojený, můžu přijímat platby kartou. Eviduji všechny tržby, i ty, které evidenci zatím nepodléhají, jelikož je to pohodlnější a přehlednější. Chválím znalosti a ochotu techniků na telefonu, kteří mi zatím pomohli, kdykoliv jsem to potřebovala.

Denisa Maloňová, majitelka


 

Pizzerie na Nábřeží

Na pokladní systém Dotykačka nemůžu říct špatného slova. Využívám licenci NAPLNO, protože moje podmínka při výběru aplikace byla skladová evidence. Mám menší restauraci typu rychlého občerstvení kde vaříme klasickou českou kuchyni a pizzerii. Byl jsem v první vlně a chtěl jsem to vyřešit tak, aby mě to moc nestálo. Tak jsem kývnul na nabídku O2, kde mi slibovali jak to všechno funguje, jaký to bude přínos pro moje podnikání atp. Realita, ale byla jiná. Skladová evidence nefungovala nikdy, tedy ona se tvářila, že funguje, ale kdykoliv jsem si ji prověřil souběžně vedenou evidencí v sešitě, málo kdy to sedělo. Na help linku jsem volal skoro každý týden po dobu roku, když už nevěděli co mi mají poradit tak mi řekli "co vlastně chcete, vždyť zákonnou povinnost o evidenci tržeb to splňuje". To sice byla pravda, ale vzhledem k charakteristice mého provozu nutně potřebuji skladovou evidenci. A těc problémů bylo víc, někdy nefungovala Vzdálená správa, někdy nešlo markovat vůbec, no jedním slovem katastrofa, navíc na help lince mi na jeden problém dva operátoři radili zcela protichůdné postupy. 

Přes všechny problémy a nervy jsem váhal s přechodem někam jinam, protože jsem se bál, že to bude to samé. Obchodní manažerce z Dotykačky se mě po 4 měsících podařilo přesvědčit, abych přešel na jejich systém. Dodnes ji v duchu děkuji za trpělivost, kterou se mnou měla, protože se to ukázalo jako nejlepší řešení. Využil jsem akční nabídku a rozjel Dotykačku. Nutno podotknout, že se to ze začátku neobešlo bez prvotních problémů, ale stačil jeden telefonát a vše se hned vyřešilo. Takto já si představuji služby zákazníkovi. Za těch půl roku jsem párkrát volal na help linku a vždy jsme problém dokázali vyřešit na počkání. Vlastně i při přechodu z O2 na Dotykačku mi moc pomohli, protože mi zajistili kompletní převod dat. Samozřejmě, že každý systém má mají co vylepšovat, ale jsou to spíš kosmetické věci, které věřím, že časem vyladí. 

Abych to ukončil musím říct, že když dva dělají totéž, není to totéž. A nebo každý by měl dělat to čemu rozumí. A za mě to firma Dotykačka dělá skvěle.

Václav Fichtner, majitel


 

Zdraví konopí

Když jsem před více než rokem stál před rozhodnutím jaký pokladní systém zvolit pro můj malý obchůdek v Liberci, kde se specializuji na prodej produktů z technického konopí, zvolil jsem nakonec Dotykačku. V prvních dnech jsme sice měli problémy se zprovozněním (reklamace prvního tabletu – technická závada) a v tom úplném začátku jsem začal nabývat dojmu, že jsem nezvolil dobře, ale s odstupem času, objektivním hodnocení (učili jsme se a některé problémy jsme si i způsobili sami) a referencích mých kolegů z obchodu, kteří zvolili jiné systémy, musím po roční praxi napsat, že jsem si vybral určitě dobře. Software funguje opravdu dobře, rychle a spolehlivě, má jednoduché uživatelské ovládání, oceňuji i vzdálenou správu a v neposlední řadě velmi vstřícný a profesionální přístup všech lidiček starajících se o zákazníky, kteří systém nakoupili a provozují. Takže za mě velmi doporučuji!

Jiří Cerman, majitel


 

Vinotéka Panorama

Dotykačkou jsem již od samého začátku využívání maximálně spokojen. Software je opravdu perfektně vyladěný, krásně a rychle funguje, vše dává smysl, jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí co se týče ať už samotné pokladny či vzdálené správy kde mimochodem máte kompletní přehled a můžete defakto obsluhovat celé vaše podnikání. Jde opravdu vidět, že lidé na Dotykačce neustále pracují, inovují ji a snaží se celé zařízení zlepšovat a posouvat tak, aby uživatel to své podnikání měl zase o kousek jednoduší a komfortnější. Hlavně si také vážím veškeré komunikace, servisu, péče o zákazníky a komplet profi přístupu. Děkuji za vše a velký palec nahoru, jen tak dál. 

Dušan Trčálek, provozní


 

Barf Shop

Jsme prodejna s krmivem a chovatelskými potřebami pro psy a kočky. Potřebovali jsme tedy kompletní řešení. Zvolili jsme Dotykačku KOMPLETNÍ s licencí NAPLNO, která splnila naše očekávání kvalitního pokladního systému. Nejvíce nám vyhovuje vzdálený přístuppodrobný přehled o prodaných produktech. A jejich hotline servis i během víkendu funguje spolehlivě.

Kateřina Doušová, majitelka


 

Penzion u Toníčka

Ráda bych se podělila o zkušenosti s aplikací Dotykačka. Měla jsem možnost nahlédnout i do jiného EET systému, který mě však neoslovil. Pokladní systém Dotykačka je mnohem přehlednější, snazší a neustále dostupný. Neznám co je výpadek systému.

Při instalaci mě pomáhali operátoři, kteří velmi jasně pochopili, dle mých laických slov, s čím potřebuji poradit. Cena za systém je ve srovnání s ostatními také přijatelná.

Za mě spokojenost a doporučuji.

Jaroslava Válková, majitelka


 

Pension Sněženka

Provozujeme pension a prodej moravských vín. Aplikace Dotykačka je pro nás uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsme spokojeni. Komunikace s operátory na infolince byla příjemná a profesionální, obchodní zástupci mi pomohli vybrat nejvhodnější řešení.

V e-shopu se nakupuje rychle a snadno, moje objednávka byla doručena v termínu. Zásilka dorazila v nepoškozeném balení a obsah byl kompletní. Instalaci jsem zvládla sama, proběhla rychle a bez komplikací. Líbí se mi možnost připojení dalších periferií, jako např. pokladní zásuvka, čtečka čárových kódů, váha nebo platební terminál.

Oceňuji možnost vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli.

Lenka Baláková, jednatelka 


 

Restaurace AK VŠE

Dotykačka mi celkově zjednodušila podnikání a doporučil bych ji ostatním živnostníkům. Webové stránky jsou přehledné, obsahují všechny potřebné informace a užitečné návody. Jednání zaměstnanců bylo profesionální a na úrovni. Vše bylo doručeno v termínu, instalace proběhla bez problémů. 

Hardware je moderní, kvalitní a odpovídá mým požadavkům. Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá, s funkcemi jsem spokojen. Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím/službám. Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému.

Oceňuji možnost vzdálené správy, která umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny odkudkoli. Kladně hodnotím ostatní služby, jako aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.

Díky Dotykačce mám vyřešeno EET.

Tomáš Podzimek, provozní 


 

Wild Diana

Měla jsem zapůjčenou mobilní verzi Dotykačky pro prodej mé knihy na stánku. Co k tomu říct? Fungovalo to. Nevím jak a proč, protože i když chápu teorii EET, tak v praktických krocích naprosto tápu, ale to bylo na celém pronájmu to nejlepší. Řekli mi co potřebuji (a byli mi to dokonce schopni vysvětlit i "česky"), pak to celé nastavili (i přes to, že jsem jim to zapomenutím hesla moc neusnadnila) a vysvětlili jak aplikace funguje (což byla chvilička, protože ta aplikace je vážně jednoduchá). To všechno s úsměvem a maximální snahou vyhovět tomu, co potřebuji. S Dotykačkou bylo celé zapůjčení a uvedení do provozu opravdu snadné a rychlé a hlavně (poprvé od doby kdy jsem s EET přišla do styku) bezproblémové! Takže za mě určitě vřele doporučuji!

Diana Průšová, spisovatelka/umělkyně 


 

Spirit Beads

Dotykačku používáme v našem obchůdku na Korunní 41 pro prodej oblečení firmy NoBoss a také pro Spirit beads, kde skrz Dotykačku prodáváme naše náramky a náhrdelníky. I když jsem byla na začátku opravdu nešťastná, že budu muset mít nějaký pokladní systém, musím říct že jsem s Dotykačkou spokojená v mnoha ohledech:

  • nejsem moc technický typ tak jsem se toho bála, ale ovládání je opravdu snadné
  • konečně mám přehled o stavu skladu
  • nasklaňování zboží je velmi snadné
  • lze nastavit několik zaměstnanců, takže mám přehled který jak prodává
  • velmi často cestuji do zahraničí a díky vzdálené správě mám pocit, že jsem stále v obchůdku a mám přehled o prodejích
  • skvělé jsou i souhrné reporty pro účetní
  • velmi detailní reporty prodejů, takže mám daleko větší přehled, který z výrobků daný týden nebo měsíc právě nejvíce prodáváme
  • lehké nastavení slev nebo storno dokladů
  • super zákaznický servis a chlapci na help lince byli velmi ochotní
  • celkově je celý systém velmi lehce ovladatelný

Za mě musím pokladní systém Dotykačka opravdu jen doporučit. 

Jarmila Vančurová, majitelka


 

Leisure Club Olšanka 

Pro náš provoz sportovně relaxačního centra jsme se před třemi roky rozhodli začít využívat pokladní systém Dotykačka. Protože nejsme běžným obchodním, ani restauračním provozem, používáme licenci SNADNO, která dostatečně splňuje naše požadavky. Z hlediska komfortu ovládání a také jediného místa, na kterém probíhá objednávání a následné platby, jsme se rozhodli pro variantu Dotykačka UNIVERZÁLNÍ.

Na systému oceňujeme především:

  • možnost vzdálené správy, která nám umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny a také kontrolu vlastních zaměstnanců
  • možnost kategorizace zboží, včetně barevného rozlišení jednotlivých položek
  • dostatečná velikost jednotlivých položek, zyšující ergonomii ovládání – nedochází tak k nechtěným překlikům zboží

Miloslav Helebrant, provozovatel


 

Event agency

S vašimi pokladňami sa pracovalo na našej akcii bezchybne.

  • Inštalácia bola jednoduchá (kasa, tlačiareň, router)
  • Nastavenie samotnej pokladne bolo rýchle a ľahké (porovnávam to s pokladňami na SR, kde ten postup je oveľa zložitejší).
  • Zabudli sme nahodiť ešte do ponuky nealko pivo, dohodil som ho tam a veľmi ma potešilo, že všetky pokladne sú spárované , čiže mal som to hneď uložené v každej pokladni na všetkých baroch. 
  • Počas akcie nenastal žiadny problém, jedine keď bolo strašne veľa ľudí, tak niekedy nestíhala pokladňa fiškalizovať všetky účty, ale to vôbec nevadilo, urobili sme to potom, keď bolo menej roboty.
  • Barmanom bolo vysvetlené ako majú blokovať na pokladni a celý postup pochopili veľmi rýchlo, je to naozaj jednoduchý a dobrý systém.

Marian Žilinek, Event Manager

 


 

Laura Coffee

Pozitiva: 

  • Komunikace s operátory na infolince byla příjemná a profesionální.
  • Objednávka byla doručena v termínu.
  • Zásilka dorazila v nepoškozeném balení a obsah byl kompletní.
  • Aplikace Dotykačka je uživatelsky přehledná, jednoduchá a spolehlivá.
  • Díky Dotykačce mám vyřešeno EET.
  • Kladně hodnotím služby, jako např. aktualizace, zapůjčení náhradního zařízení zdarma nebo možnost pozastavení licence mimo sezónu.
  • Cena za software je přiměřená a odpovídá poskytovaným funkcím a službám.
  • Technická podpora je dostupná, její pracovníci jsou ochotní a pomohli mi s řešením problému.
  • Jsem pravidelně informovaný/á o novinkách a změnách v aplikaci.

Ivo Ptáčník, majitel/jednatel


 

Pneuservis Bělá

Používám pokladní systém Dotykačka UNIVERZÁLNÍ, líbí se mi že program je přehledný, jednoduchý a že má vzdálenou správu kde se můžu odkudkoli podívat a pracovat s pokladnou. Další věc, že neskladuji a neeviduji žádné doklady a účty, protože se vše ukládá v archivu a jednou měsíčně pošlu elektronicky výpis z pokladny účetní a nic víc neřeším. Pokladní systém Dotykačka můžu vřele doporučit. Jenom ty měsíční poplatky za vzdálenou správu by mohli být nižší :-)

Roman Vyskočil, majitel


 

Auto Křenek

Dotykačku používáme denně, nemáme žádný problém. Vyhovuje.

Roman Křenek, majitel


 

BS ostraha a úklid

Ve firmě máme 2x MOBILNÍ a 1x KOMPLETNÍ Dotykačku. Momentálně používáme pouze jednu MOBILNÍ s licencí SNADNO. Kasu používáme k evidenci prodeje zboží ve firmě. Za naší firmu mohu doporučit jak SW tak HW společnosti Dotykačka.

Pozitiva:

  • s kasou jsme spokojení, protože je velmi jednoduchá na ovládání
  • dobře přehledné prostředí vzdálené správy, kde se dá vše lehce nastavit
  • velmi přehledné tržby – den, týden měsíc, rok
  • jednoduché vyexportování všech dat např. do Excelu

Negativa:

  • na KOMPLETNÍ kase se mi nepodařilo zprovoznit internetové připojení přes Ethernet kabel, nevím kde byla chyba

Aleš Spurný DiS., jednatel


 

Pneubazar Velký Beranov

Přecházeli jsme k vám ze systému EET1, set je mobilní: tablet + tiskárna. Využíváme i skladové hospodářství pro pneuservis, pro manžela jako obsluhu je tam až moc funkcí ale jinak jsme zatím spokojení.

Jana Mátlová, manželka provozovatele


 

Pneuamaro – pneumatiky levně

Máme Dotykačku MOBILNÍ s 80 mm tiskárnou a licenci ZADARMO. Jsme spokojeni a mohu jen doporučit.

Ernest Kavůr, majitel


 

Ricco koupaliště

Pokladní systém Dotykačka jsem koupil již v březnu 2015 do svého penzionu i restaurace Ricco a v letním období také na koupaliště, kde jě i několik stánků. Investoval jsem 50 000 Kč a systém beze zbytku splnil moje požadavky. Pozitivně na něm hodnotím hlavně jednoduchost, množství různých variant podle potřeb té které činnosti, od prodeje ve stánku až po náročné skladové hospodářství. Navíc se nabídka služeb pokladního systému stále upravuje a vylepšuje. To co oceňuji ale nejvíce je nonstop servis. Prakticky neustále je nějaký člověk na telefonu a lze s ním konzultovat jakýkoli probém.

Rudolf Korčák, provozovatel


 

Reklamní agentura NoGup

Máme 4 MOBILNÍ Dotykačky, používáme všechny na 100% a jsme s Dotykačkou velice spokojeni. Zařízení používáme na muzikálech Ať žijí duchové, Rocky a Mamma Mia! 

Pozitiva:

  • Jednoduché ovládání
  • Přehledná nabídka produkutů
  • Přehledné statistiky na internetových stránkách

Negativa:

  • Nízká výdrž baterie (nemůžeme mít zařízení přípojené v síti, protože jej nosí prodavači stále u sebe v terénu). Poznámka Dotykačky: Výdrž baterie ovlivňuje například aktualizace, záloha dat, další aplikace běžící na pozadí nebo např. vysoký jas displeje. Řešením je kromě pravidelného dobíjení baterie dokoupení externího zdroje, tzv. powerbanky.
  • Delší čekací doba na vyjetí účtenky. Poznámka Dotykačky: Tisk účtenek je rychlý a bezproblémový, u bluetooth zařízení však může rychlost tisku ovlivnit zejména kvalita signálu a vzdálenost tiskárny od pokladního zařízení.​

Tomáš Špůr, provozní manažer


 

Kadeřnictví Apika art

S pokladnou Dotykačka jsme spokojeni, akorát nás zlobí celkový denní souhrn tržeb. To musíme ještě pořádně nastavit. Ale jinak jsme fakt spokojeni a ráda bych touto cestou poděkovala celému týmu Dotykačky za vstřícnostrychlost při řešení některých problémů, které se vyskytovali hlavně na začátku spuštění. 

Jarmila Moravcová, majitelka


 

Charita Zábřeh

Jsme nestátní neziskovou organizací, která poskytuje sociální a zdravotní služby. Od 1. 3. 2017 jsme museli řešit zákonnou povinnost elektronické evidence tržeb za naši vedlejší ekonomickou činnost a po průzkumu trhu pro nás byla Dotykačka jasnou volbou (cena vs. výkon). O kvalitách nás přesvědčuje nejen neustálý vývoj a zdokonalování aplikace, ale i ochotná a rychle fungující technická podpora nonstop. Kupovali jsme si Dotykačku UNIVERZÁLNÍ včetně licence NAPLNO na 3 roky dopředu a jsme opravdu velmi spokojeni. 

Bc. Jiří Karger, ředitel


 

Ex Post – kulturní centrum

Hledali jsme pro naše kultruní centrum adekvátní řešení EET. Náš galerijní pop-up obchod bývá v provozu nárazově, nepotřebovali jsme tedy žádné robustní řešení, ale vlastnosti profesionálních aplikací jako je on-line editace zboží potřeba byla. Díky Dotykačce máme i skvělý přehled o tom, kolik dětí měsíčně absolvuje naše výtvarné vzdělávací kurzy, a to nám dělá radost. Dotykačka byla adekvátní volbou splňující všechny naše potřeby – snadnou obsluhu pro často měnící se personál, přehlednosttechnickou stabilitu

Prokop Bartoníček, provozovatel


 

designSUPERMARKET

V minulých letech jsme pořádali designSUPERMARKET s tužkou a papírem v ruce. Letošní ročník jsme se rozhodli vsadit na jistotu a pořídit si něco "modernějšího". Volba padla na společnost Dotykačka, která nám byla doporučena od jedné z organizátorky. Ráda bych tímto jménem celého festivalu MOC poděkovala za Dotykačku. Všem nám moc usnadnila práci. Její jednoduché a intuitivní ovládání je velikou výhodou. Navíc se skvělým servisem a instruktáží předem. Bylo to bezva!

Natálie Krausová, produkční


 

Sportovní areál VŠE Praha na Třebešíně

Jsme sportovní zařízení Vysoké školy ekonomické v Praze a provozujeme sportovní halu a tenisové kurty na Třebešíně. Volnou kapacitu nabízíme ke komerčnímu využití a dříve jsme příjem z takového pronájmu složitě vypisovali do pokladních bloků. Dotykačka usnadnila práci recepčním a přinesla vedení haly rychlý přehled o denních tržbách a obsazenosti kapacit. S Dotykačkou jsme připraveni na rozšíření prodeje o nápoje, občerstvení a doplňkové služby a současně s tím i na elektronickou evidenci tržeb, pod kterou tyto naše příjmy spadají.

Ing. Ivo Blažek, vedoucí areálu


 

Tajmahal Express

Jsme rodinná indická restaurace, které se líbila pokladna Dotykačka a její funkce. Příjemní obchodníci a velký servis od techniků je k nezaplacení a přitom zcela zdarma. Snadná obsluha a příjemný vzhled. Pro restauraci vše potřebné, mapy stolů si můžete upravovat dle svého a připojení na dálku mi dovoluje mít přehled nad svým podnikáním odkudkoliv. Jsme spokojení.

Abdullah Al-Mehedi, jednatel


 

Prague City Golf 

Dotykačka nám byla doporučena od jednoho našeho hráče. Líbila se nám možnost měsíční zkušební verze i 3 měsíce provozu zdarma. Měli jsme tak možnost vše si osahat a zjistit, zda je pro nás právě toto řeší to pravé. Nyní máme pokladnu jak v restauraci, tak i na hřišti. Systémy jsou propojeny, stejně tak i sklady. Kontrola tržeb a vzdálená správa odkudkoliv je velkou výhodou a navíc už nemusíme řešit elektronickou evidenci tržeb, protože Dotykačka je na tento zákon připravena.

Pavel Mraček, provozní


 

Točená zmrzlina u Jedničky 

Máme dva zmrzlinové stroje na točenou zmrzlinu, a když přišly tropické dny s frontami lidí, naše obsluha nestíhala obsluhovat tlačítkovou pokladnu. S aplikací Dotykačka jsme výrazně zrychlili prodej. Navíc nám pomohla zpřehlednit dohled nad prodejem a máme možnost porovnávat počáteční stav s vyčerpanými surovinami.

Provozovatel stánku


 

Salt'n'Pepa Foodtruck

Hledali jsme pokladní systém, který bude fungovat v našem Foodtrucku a nezabere moc místa. Navíc se už připravujeme na elektronickou evidenci tržeb a potřebovali jsme vyřešit dvě mouchy jednou ranou. Dotykačka nabízí mobilní pokladnu s malou USB tiskárnou a přípravou pro EET. To se nám líbilo a rozhodli jsme se do toho jít. Je fajn, že nabízejí zkušební provoz i zapůjčení na jakoukoliv dobu. Tak si člověk může vyzkoušet, co všechno Dotykačka nabízí a zda mu bude v jeho byznyse fungovat. Navíc skvělý servis a technická podpora!

Zuzana a Radovan, majitelé


 

Kavárna a mléčný bar 

Na začátku jsme snili o tom, že naše kavárna bude pro široké spektrum návštěvníků – chtěli jsme se stát podnikem pro "místní", prodávat skvělé zákusky a kávu za ceny, které by našim zákazníkům nebránily chodit k nám každý den. Díky našemu přístupu se poptávka brzy natolik zvýšila, že náš starý pokladní a evidenční systém nestíhal. Potřebovali jsme rychle kvalitní náhradu, kterou budeme moci okamžitě zapojit do provozu. Dotykačku jsme přes víkend nainstalovali a v pondělí již plně fungovali. Zákazníci nic nepoznali a my si díky novým funkcím aplikace Dotykačka usnadnili podnikání.

Lubomír Zamrazil, majitel


 

Born in London

Jsme kavárna v autentickém anglickém stylu, která nabízí tradiční britská jídla na každou část dne. Otevřením této kavárny jsme si splnili svůj sen, kdy jsme více jak 12 let s partnerkou pracovali pro 5* hotely v centru Londýna. Pokladní systém Dotykačka jsem objevili na internetu a již od začátku nám vyhovoval. Nabízí přehlednou kontrolu prodaných produktů, statistiku prodeje, skladové hospodářství, a navíc nám pomůže s přechodem na elektronickou evidenci tržeb. Ovládání je jednoduché a rychle se ho váš personál naučí ovládat.

Lukáš Binter, majitel


 

Blue Wagon 

Jsme mladá, moderní restaurace, která nabízí kvalitní francouzskou kuchyni a širokou nabídku vín z různých koutů světa. Potřebovali jsme spolehlivý pokladní systém, který nám naši práci usnadní. Ať už se jedná o řízení našich velkých vinných sklepů, sdílené sklady, přepínání účtů a bezpečné uložení dat, je Dotykačka skvělým parťákem. Jsme spokojeni s její nabídkou a neustálou aktualizací. Vše, co potřebujeme tento systém splňuje, usnadňuje nám práci a šetří náš čas. 

Daniel Mucha, provozní


 

IMPAKT Fitness

Jsme moderní firma, sledující nové trendy. Snažíme se do naší vize zahrnout aspekt vstřícného a individuálního přístupu nejen k zaměstnancům, ale i k našim zákazníkům, pravidelné vzdělávání v oblasti fitness, výživy a psychologie je proto samozřejmostí. Dáváme přednost kvalitě před kvantitou. Od samého začátku jsme hledali systém, který do našeho celkového konceptu zapadne. O Dotykačce jsme se dozvěděli v pořadu na ČT24 a protože je to náš první pokladní systém, nemáme s čím srovnávat a hodnocení je obtížné. Nicméně můžeme říci, že žádné komplikace jsme zatím nezaznamenali. Nejvíce nám systém pomáhá v evidenci tržeb, kvůli inventurám a obecně zjednodušuje prodej. EET se nebojíme, protože věříme, že nebudeme muset nic měnit. I s tím Dotykačka počítá.

Václav Mandovec, majitel


 

Pořiďte si EET pokladnu za nejlepší cenu na trhu


Staňte se našim klientem. Získejte pokladní systém od Dotykačky se slevou 21%. Platí do vyprodání zásob. Již posledních pár kusů na skladě!

  Chci koupit EET pokladnu se slevou 21 %  Chci nezávaznou schůzku 

Nejlevnější pokladna Dotykačka MOBILNÍ stojí 3 942 Kč, což je nejlepší cena na trhu. Je to velice rozumná investice, protože pokud budete pokladnu používat například 5 let, vyjde vám v přepočtu ročně pouze na 788 Kč.

Zákazníci od nás získají spoustu výhod. Mají k dispozici NONSTOP technickou podporu zdarma. Každý rok zdarma získáte několik aktualizací pokladního softwaru. A školení pro zákazníky je také zdarma.


 

Vyzkoušejte vzdálenou správu aplikace Dotykačka


Dotykačka není jen pokladna, ale také pokladní aplikace, kterou si právě teď můžete vyzkoušet prostřednictvím vzdálené správy.

Jde o testovací prostředí se všemi funkcemi a přehledy, které jsou stejné jako v reálném prostředí s tím rozdílem, že tato "demo verze" není propojena se skutečnou pokladnou.

Chci vyzkoušet aplikaci Dotykačka

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.