Při výběru pokladního systému bylo důležité uvědomit si, co přesně od něj očekávat. Jsou totiž úplně základní řešení, která řeší vyloženě evidenci tržeb a nic víc. Jiná řešení toho zase umí tolik, že bych v pekárně našich rozměrů neměl možnost všechny funkce využít. Uvítal jsem, že jsem si mohl v showroomu společnosti Dotykačka prohlédnout jednotlivá řešení. Oceňuji i to, že poskytují 24 hodinovou technickou podporu pro případ, že by se vyskytl jakýkoli problém. Na Dotykačce se mi líbí, že ji mohu využít i k lepší kontrole a efektivnějšímu řízení celého podnikání. Umožňují propojení s účetnictvím a skladovým hospodářstvím, což je rozhodně cenný benefit. Také se mi líbí, že je možné pokladnu obsluhovat i vzdáleně a získávat z ní nejrůznější analýzy pro reporty. V rámci každodenního chodu kavárny zase ocením funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů či možnost nastavení happy hours, kdy automaticky platí výhodnější ceny a obsluha nikde nemusí nic složitě zadávat. Pochopitelně je pro mě zásadní, že je celý systém jednoduchý a intuitivní a snadno se s ním pracuje.
Lars Mansson, majitel