Účetní

Pokladny Dotykačka pro účetní vám pomohou podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte zejména jejich spolehlivost, jednoduché a intuitivní ovládání nebo např. rezervační systém, který vám zjednoduší objednávání vašich klientů. S licencí Neomezeně může na jednom zařízení  pracovat více IČO, což vám výrazně sníží vaše náklady.

Nabízíme ideální řešení pokladny s tiskárnou 2v1, s vysokou výdrží baterie a internetovým připojením pomocí datové karty mobilního operátora. Je malé, lehké, spolehlivé a jednoduché na ovládání. Pokladní systém Dotykačka pro účetní eviduje prodej každého zboží nebo služby, zákazníky a dodavatele a můžete ho propojit s platebními terminály ČSOB a SumUp. Samozřejmostí je NONSTOP telefonická podpora.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

  • Lehká a přenosná pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
5 990 Kčs DPH 7 247,90 Kč

Vyberte licenci:

351 Kč na měsíc
4 914 Kč celkem za licenci, s DPH 5 945,94 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč
Funkce EET ANO ANO ANO
Počet položek Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Počet uživatelů Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Technická podpora NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě
Možnost platebního terminálu ANO ANO ANO
Skladová evidence NE ANO ANO
Docházkový systém NE NE ANO
Fáze a typ vašeho podnikání Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Mobilní EET pokladna od Dotykačky

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

image
Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA5 990 Kč
 
  • Lehká a přenosná pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka PLATEBNÍ 5,5"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA8 990 Kč
     
  • Odolná 5,5" dotyková pokladna s 4G + Wi-Fi datovým připojením.
  • Operační systém Android.
  • Platební terminál (akceptuje platební karty i elektronické stravenky).
  • Integrovaná 58 mm tiskárna.
  • Skenování EAN a QR kódů.
  • Vysoká výdrž baterie.
  • Možnost dokoupení otočného stojanu.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka UNIVERZÁLNÍ 8"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA6 490 Kč
     
  • Spolehlivá pokladna se stabilním stojanem.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA9 990 Kč
     
  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Funkce pro chytré podnikání

    Funkce pokladního systému pro Účetní

    Export sestav pro účetnictví

    Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.

    Platební terminály

    Dotykačka podporuje platební terminály od různých poskytovatelů, které je možné připojit přímo k pokladně. Při platbě platební kartou je tak částka automaticky poslána na terminál a není nutné ji zadávat ručně. Pokud ještě žádný terminál nemáte, vyberte si platební terminál za skvělé ceny.

     

    Vzdálená správa

    Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

    Intuitivní správa produktů a kategorií

    Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

    Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

    Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

    Domluvit schůzku