Účetní

EET pokladny Dotykačka pro účetní vám pomohou podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte zejména jejich spolehlivost, jednoduché a intuitivní ovládání nebo např. rezervační systém, který vám zjednoduší objednávání vašich klientů. S licencí Neomezeně může na jednom zařízení  pracovat více IČO, což vám výrazně sníží vaše náklady.

Nabízíme ideální řešení EET pokladny s tiskárnou 2v1, s vysokou výdrží baterie a internetovým připojením pomocí datové karty mobilního operátora. Je malé, lehké, spolehlivé a jednoduché na ovládání. EET pokladní systém Dotykačka pro účetní eviduje prodej každého zboží nebo služby, zákazníky a dodavatele a můžete ho propojit s platebními terminály ČSOB a SumUp. Samozřejmostí je NONSTOP telefonická podpora.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

  • Lehká a přenosná EET pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
5 990 Kčs DPH 7 247,90 Kč

Vyberte licenci:

351 Kč na měsíc
4 914 Kč celkem za licenci, s DPH 5 945,94 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč

Funkce EET

ANO ANO ANO

Počet položek

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě

Skladová evidence

NE ANO ANO
Platební terminál ANO ANO ANO

Zákaznický displej ZDARMA

NE NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven

Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou

Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Mobilní EET pokladna od Dotykačky

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Účetní

Export sestav pro účetnictví

Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.

Platební terminály

Dotykačka podporuje platební terminály od různých poskytovatelů, které je možné připojit přímo k pokladně. Při platbě platební kartou je tak částka automaticky poslána na terminál a není nutné ji zadávat ručně. Pokud ještě žádný terminál nemáte, vyberte si platební terminál za skvělé ceny.

 

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

Domluvit schůzku