Umělecké a kulturní organizace

EET pokladny Dotykačka pro umělecké a kulturní organizace vám výrazně zjednoduší vaše podnikání a usnadní každodenní práci. Využijete zejména snadnou práci s účty, možnost dárkových poukazů, vzdálenou správu, skladové hospodářství nebo rezervační systém, který vám zjednoduší objednávání vašich zákazníků. Díky věrnostnímu programu můžete pomocí zákaznických karet odměnit klienty, kteří se k vám pravidelně vracejí. S licencí Neomezeně může na jednom zařízení pracovat více IČO, což vám výrazně sníží vaše náklady.

EET pokladní systém Dotykačka pro umělecké a kulturní organizace je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží nebo služby, zákazníky a dodavatele, umí hromadně naskladnit velké množství položek, provádět inventury a má veškeré příslušenství, které potřebujete jako např. lehké a přenosné zařízení 2v1 nebo platební terminál. Pomocí sim karty libovolného mobilního operátora budete neustále on-line jak v provozovně, tak i v terénu.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

  • Lehká a přenosná EET pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
5 990 Kčs DPH 7 247,90 Kč

Vyberte licenci:

351 Kč na měsíc
4 914 Kč celkem za licenci, s DPH 5 945,94 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč
Funkce EET ANO ANO ANO
Počet položek Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Počet uživatelů Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Technická podpora NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě
Možnost platebního terminálu ANO ANO ANO
Skladová evidence NE ANO ANO
Docházkový systém NE NE ANO
Fáze a typ vašeho podnikání Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Mobilní EET pokladna od Dotykačky

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Umělecké a kulturní organizace

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Export sestav pro účetnictví

Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.

Okamžitý prodej

Dostupnost možnosti okamžitého prodeje je závislá na druhu provozu zvoleném při aktivaci pokladny a na nastavení Módu pokladny. Jakmile aktivujete mód Obchod, bude na hlavní obrazovce Dotykačky místo přehledu produktů zobrazena kalkulačka pro okamžitý prodej

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

Domluvit schůzku