Umělecké a kulturní organizace

Pokladny Dotykačka pro umělecké a kulturní organizace vám výrazně zjednoduší vaše podnikání a usnadní každodenní práci. Využijete zejména snadnou práci s účty, možnost dárkových poukazů, vzdálenou správu, skladové hospodářství nebo rezervační systém, který vám zjednoduší objednávání vašich zákazníků. Díky věrnostnímu programu můžete pomocí zákaznických karet odměnit klienty, kteří se k vám pravidelně vracejí. S licencí Neomezeně může na jednom zařízení pracovat více IČO, což vám výrazně sníží vaše náklady.

Pokladní systém Dotykačka pro umělecké a kulturní organizace je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží nebo služby, zákazníky a dodavatele, umí hromadně naskladnit velké množství položek, provádět inventury a má veškeré příslušenství, které potřebujete jako např. lehké a přenosné zařízení 2v1 nebo platební terminál. Pomocí sim karty libovolného mobilního operátora budete neustále on-line jak v provozovně, tak i v terénu.

Zobrazit více

Doporučujeme

Dotykačka PLATEBNÍ 5,5"

  • Odolná 5,5" dotyková pokladna s 4G + Wi-Fi datovým připojením.
  • Operační systém Android.
  • Platební terminál (akceptuje platební karty i elektronické stravenky).
  • Integrovaná 58 mm tiskárna.
  • Skenování EAN a QR kódů.
  • Vysoká výdrž baterie.
  • Možnost dokoupení otočného stojanu.
8 990 Kčs DPH 10 877,90 Kč

Vyberte licenci:

531 Kč na měsíc
6 372 Kč celkem za licenci, s DPH 7 710,12 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

  • odolná 5,5" dotyková pokladna s 4G + Wi-Fi datovým připojením
  • operační systém Android
  • platební terminál (akceptuje platební karty i elektronické stravenky)
  • integrovaná 58 mm tiskárna
  • skenování EAN a QR kódů
  • vysoká výdrž baterie
  • možnost dokoupení otočného stojanu
  • rozměry a váha
  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč
Funkce EET ANO ANO ANO
Počet položek Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Počet uživatelů Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Technická podpora NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě
Možnost platebního terminálu ANO ANO ANO
Skladová evidence NE ANO ANO
Docházkový systém NE NE ANO
Fáze a typ vašeho podnikání Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Spolehlivý pokladní systém Dotykačka

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

image
5 990 Kčs DPH 7 247,90 Kč
 
  • Lehká a přenosná pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka PLATEBNÍ 5,5"

    image
    8 990 Kčs DPH 10 877,90 Kč
     
  • Odolná 5,5" dotyková pokladna s 4G + Wi-Fi datovým připojením.
  • Operační systém Android.
  • Platební terminál (akceptuje platební karty i elektronické stravenky).
  • Integrovaná 58 mm tiskárna.
  • Skenování EAN a QR kódů.
  • Vysoká výdrž baterie.
  • Možnost dokoupení otočného stojanu.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka UNIVERZÁLNÍ 8"

    image
    6 490 Kčs DPH 7 852,90 Kč
     
  • Spolehlivá pokladna se stabilním stojanem.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

    image
    9 990 Kčs DPH 12 087,90 Kč
     
  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Funkce pro chytré podnikání

    Funkce pokladního systému pro Umělecké a kulturní organizace

    Snadná práce s účty a pokladnou

    Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

    Export sestav pro účetnictví

    Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.

    Okamžitý prodej

    Dostupnost možnosti okamžitého prodeje je závislá na druhu provozu zvoleném při aktivaci pokladny a na nastavení Módu pokladny. Jakmile aktivujete mód Obchod, bude na hlavní obrazovce Dotykačky místo přehledu produktů zobrazena kalkulačka pro okamžitý prodej

    Intuitivní správa produktů a kategorií

    Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

    Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

    Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

    Domluvit schůzku