Veterináři

Pokud provozujete veterinární ordinaci nebo za svými zákazníky dojíždíte, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte zejména jeho spolehlivost, jednoduché a intuitivní ovládání, možnost dárkových poukazů nebo např. rezervační systém, který vám zjednoduší objednávání vašich pacientů.

Pokladní systém Dotykačka nabízí lehký a přenosný tablet, který můžete používat jako klasickou kalkulačku a na malé bluetooth tiskárně snadno vytisknete účtenku pro zákazníka. Eviduje prodej každého zboží nebo služby, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete jako např. tiskárny účtenek nebo platební terminál. Pomocí sim karty libovolného mobilního operátora budete neustále on-line, ať už v ordinaci nebo v terénu.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

  • Lehká a přenosná EET pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
5 990 Kčs DPH 7 247,90 Kč

Vyberte licenci:

351 Kč na měsíc
4 914 Kč celkem za licenci, s DPH 5 945,94 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč

Funkce EET

ANO ANO ANO

Počet položek

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě

Skladová evidence

NE ANO ANO
Platební terminál ANO ANO ANO

Zákaznický displej ZDARMA

NE NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven

Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou

Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Mobilní EET pokladna od Dotykačky

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Veterináři

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Platební terminály

Dotykačka podporuje platební terminály od různých poskytovatelů, které je možné připojit přímo k pokladně. Při platbě platební kartou je tak částka automaticky poslána na terminál a není nutné ji zadávat ručně. Pokud ještě žádný terminál nemáte, vyberte si platební terminál za skvělé ceny.

 

Okamžitý prodej

Dostupnost možnosti okamžitého prodeje je závislá na druhu provozu zvoleném při aktivaci pokladny a na nastavení Módu pokladny. Jakmile aktivujete mód Obchod, bude na hlavní obrazovce Dotykačky místo přehledu produktů zobrazena kalkulačka pro okamžitý prodej

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

Domluvit schůzku