Hotelový systém

Provozujete malý nebo středně velký hotel či pension? Hledáte jednoduchý a spolehlivý hotelový systém, který vám pomůže s každodenní administrativou? Dotykačka nabízí celou řadu praktických funkcí, které vám zpřehlední podnikání, ušetří čas a zjednoduší práci a navíc obsahují téměř vše, co velké a finančně nákladnější hotelové systémy.

Z funkcí Dotykačky si poskládáte hotelový systém, který zahrnuje snadnou práci s rezervacemi, možnost přesouvání účtů, objednávky na pokoj, bezkontaktní platby kartou nebo třeba věrnostní program pro stálé zákazníky a možnost jejich cíleného oslovení. Z pohledu jednotlivých uživatelů pak oceníte zejména rozdělené skladové hospodářství, evidenci docházky zaměstnanců nebo kontrolu odkudkoliv pomocí Vzdálené správy.

 


 

hotelový systém

 

Jak vám hotelový systém pomůže v praxi

 

  1. Usnadní práci s rezervacemi. Univerzální rezervační systém umožní rychlé přijetí a zpracování rezervací, ať už se jedná o pokoj, místo v restauraci, objednávku masáže nebo pronájem bowlingové dráhy či tenisového kurtu. Vše, co k rezervacím potřebujete, najdete na jednom místě v přehledném grafickém zobrazení s rychlým vyhledáváním. 
  2. Umožní libovolné přesouvání účtů. Pokud hosté v restauraci změní své místo, přesunou se na letní zahrádku, do salonku nebo si budou přát odnést jídlo přímo na pokoj, jednoduše přesunete jejich účet na jinou pokladnu. Konkrétní účty můžete také rozdělit v případě, že si host přeje okamžitě zaplatit pouze část a zbytek např. až při odjezdu nebo pokud se bude platba dělit mezi více hostů.  
  3. Akceptuje bezkontaktní platby kartou. V dnešní době je placení kartou žádané nejen pro rychlost a jednoduchost platební operace, ale také pro její bezpečnost. Platební terminály získáte za velmi výhodných podmínek a navíc vám pomohou zvýšit obrat o 12-18 % v porovnání s příjmem pouze hotovosti. 
  4. Umí ocenit věrné zákazníky. Věrnostní program motivuje zákazníky k vyšší útratě a k opakovaným návštěvám, což vám zajistí vyšší zisk. Pomocí personalizovaných zákaznických účtů si navíc vytváříte hodnotnou databázi kontaktů, které můžete později využít k cílenější komunikaci nebo reklamě. Věrnostní karty lze využívat rovněž jako permanentky na vámi poskytované služby (bazén, wellness, fitness centrum, pronájem tenisových kurtů a další aktivity). Spokojení zákazníci se k vám budou opakovaně vracet a navíc vás doporučí ostatním.
  5. Dokáže rozdělit skladové hospodářství. Skladový systém umožňuje spravovat jeden centrální sklad pro všechna vaše prodejní místa (kuchyň, restaurace, recepce, služby) nebo systém rozdělených skladů pro každé prodejní místo zvlášť. Mezi jednotlivými sklady pak můžete provádět jednoduché přesuny zboží. Aplikace podporuje hromadné naskladnění zásob, umí pracovat s elektronickými dodacími listy, se záznamy o dodavatelích a postará se o rychlou a inventuru skladových zásob. Vše najdete přehledně na jednom místě, a to včetně podrobných reportů
  6. Pohlídá docházku zaměstnanců. Integrovaný docházkový systém eviduje příchod do práce, zahájení/ukončení směny či přestávky a odchod zaměstnanců. Je součástí pokladní aplikace, takže získáte profesionální nástroj bez dalších výdajů a bez nutnosti přepínání mezi dvěma různými programy. Jednotlivým uživatelům lze nastavit omezená práva. V přehledném reportu pak najdete evidenci jednotlivých zaměstnanců a jejich docházky a tato data mohou sloužit např. jako podklad pro mzdovou účetní.
  7. Zajistí vám kontrolu odkudkoliv. Pomocí Vzdálené správy se můžete připojit kdykoliv a kdekoliv. Z kanceláře, z domova i z dovolené. Na jednom místě najdete všechny důležité informace, jako např. přehled tržeb, aktuální stav pokladny, prodejní reporty, stav jednotlivých skladů, nejrůznější sestavy a analýzy. Vytvoříte zde také denní nebo týdenní menu pro vaši restauraci, které můžete vytisknout nebo vyvěsit online na webové stránky nebo Facebook. 
  8. Šetří náklady a váš čas. Všechny uvedené funkce jsou zahrnuty v ceně licence a fungují v rámci jednoho systému, takže nemusíte mít více různých programů. Rovněž technická podpora a veškerý servis je zajištěn jedním dodavatelem, takže nám můžete volat 24 hodin 7 dní v týdnu a my ochotně zodpovíme všechny vaše dotazy a poradíme se správným nastavením jednotlivých funkcí. 

Hotelový systém funguje na kvalitním hardwaru z naší nabídky, která obsahuje pokladny různých velikostí a veškeré příslušenství, jako např. tiskárny účtenek, pokladní zásuvku nebo zákaznický displej, na kterém můžete promítat reklamu na své služby. Pro restaurace doporučujeme také mobilního číšníka, který výrazně zrychlí obsluhu zákazníků přímo u stolu a ušetří čas i kroky personálu. Pro provoz věrnostního programu a načítání zákaznických karet potom oceníte čtečku čárových kódů.

 



 

Zvažujete pořízení nové pokladny?


Přidejte se k 25 000 spokojeným zákazníkům a pořiďte si pokladní systém od Dotykačky. Pomůžeme vám zdarma přivádět zákazníky a snadněji řídit profitabilitu podnikání. Samozřejmostí je pozastavení plateb za licenci, když máte zavřeno. Usnadněte si podnikání s praktickými funkcemimnožstvím výhod.
 

Chci koupit pokladnu Chci nezávaznou schůzku