Kariéra

Rosteme v ČR, expandujeme do zahraničí a děláme podnikání inteligentnější!


Nabízíme výjimečnou pracovní příležitost s moderním produktem, který si do svých chytrých zařízení stáhlo přes 75 000 uživatelů po celém světě. Dotykačka je pokladní systém s aplikacemi postavenými na platformě Android, který usnadní práci živnostníkům, malým i středním podnikatelům z různých typů podnikání. S námi můžeš budovat svoji kariéru a práce se může stát tvým koníčkem. Práce v Dotykačce je výzvou, přijď mezi nás a staň se členem skvělého týmu, který drží při sobě.
 

Dej nám o sobě vědět!


Vyplň formulář u některé z níže nabízených pozic, nebo nám pošli CV jen tak a připoj pár motivačních vět o tom, proč si přeješ pracovat v Dotykačce.

Jakmile se objeví naděje, že bychom tě mohli potřebovat, moc rádi si s tebou dohodneme schůzku.
 

Specialista podpory prodeje Specialista technické podpory Frontend Developer (Brno) Specialista cloudových služeb 


 

Proč uvažovat o práci v Dotykačce

 

  1. ​Tvá práce bude mít smysl. Budeš se podílet na rozvoji jednoho z nejmodernějších pokladních řešení, které desetitisícům podnikatelů a živnostníků reálně usnadňuje život. 
  2. Tvá specializace tě bude bavit. Řídíme se heslem „Soustřeď se na to, co opravdu umíš“. Proto u nás nebudeš ztrácet čas na úmorných poradách a nebudeme tě ubíjet nekonečným schvalováním. Místo toho ti dáme maximum příležitostí uplatnit svůj talent a ukázat, co v tobě je.
  3. Tvé nápady budou slyšet. Pokud přijdeš s rozumným návrhem na zlepšení, uvedeme ho v praxi. Dobré nápady u nás mají zelenou a může je vznést kdokoli – vývojář, obchodník, pracovník call centra i člověk na asistentské pozici. 
  4. Tvůj přínos bude vidět. V našem týmu nebudeš plýtvat energií nad projektem pro pár jednotlivců. Dotykačka má už teď desetitisíce uživatelů v Česku, Polsku i Německu a brzy ji rozšíříme do dalších zemí. Máš šanci pracovat na něčem opravdu velkém, o čem se bude ještě hodně mluvit.

Jestli je ti tohle sympatické a nechybí ti zápal pro věc, samostatné uvažováníspolehlivost, mohli bychom si rozumět.

Pokud navíc souzníš s našimi hodnotami, jako jsou spolehlivost, rychlost, jednoduchost, flexibilitaprofesionalita, tak se určitě ozvi!
 

kariera@dotykacka.cz


Jsme mladá dynamická firma, na jejímž počátku stál originální nápad spolehlivě pohlídat získané tržby v podnikání dvou kamarádů. V roce 2015 do společnosti Dotykačka vstoupila ryze česká investiční skupina Redwood Capital a po necelých dvou letech od vzniku Dotykačky se stal z jednoduché aplikace jeden z nejpoužívanějších pokladních systémů u nás. 1. září 2017 došlo ke spojení firem Dotykačka s.r.o. a ONE PUB, s.r.o. a vzniká nový subjekt s názvem Dotykačka ČR s.r.o., který se stal jedním z lídrů na trhu pokladních systémů v ČR.
 


 

5 otázek pro naše zaměstnance
 

AliceAlice
Recepční/asistentka (Brno)


Jak dlouho jsi v Dotykačce?

V září 2019 to bude jeden rok.

Jaký je tvůj pracovní den?

Ráno se se všemi v kanceláři přivítám, povíme si co je nového a vrhnu se na práci. Během dne kontroluju e-maily a odpovídám na ně, vydávám objednávky zákazníkům, sleduji průběh a obsazenost školení pro zákazníky, pracuji s tabulkami a ráda občas napíšu článek na náš blog. Starám se o chod kanceláře, řeším drobné administrativní záležitosti a každý den přichystám dobroty ve formě ovoce.

Co tě na práci nejvíc baví?

To, že je rozmanitá. Mám možnost se pracovně rozvíjet a zkoušet nové věci a to velice oceňuji. Baví mě komunikovat se zákazníky a pomáhat při organizaci školení. Mojí osobní zálibou je psaní článků a tato práce mi umožnila, že svou zálibu můžu použít v praxi a přispívat články na firemní blog. Každá část mé pracovní náplně je pro mě něčím zajímavá a zábavná a to je podle mě velice důležité k tomu, aby byl člověk v práci spokojený.

Štve tě něco?

Já a květiny nejsme moc dobří přátelé a tak trochu s nimi v kanceláři bojuju, aby vypadaly alespoň trochu živě. Ale je to další výzva!

Chceš něco říct navíc o Dotykačce?

Člověk tady vždy najde podporu a pokud máte nějaký svůj postřeh nebo názor, tak jste vyslyšeni. Líbí se mi, že jsou pro zaměstnance otevřené dveře k tomu, aby v práci dělali to co je baví a naplňuje.

 

FilipFilip
Projektový manažer (Plzeň) 


Jsi naše nejnovější tvář. Jaký byl tvůj příchod do Dotykačky? 

Můj příchod do Dotykačky byl velmi plynulý a příjemný. Dříve jsem působil v jiné firmě s pokladními systémy, která s Dotykačkou fúzovala, tudíž jsem zůstával ve stejném prostředí. 

Takže se tvoje práce nezměnila? Co obnáší? 

Vlatně ani moc ne. Pořád stejná zodpovědnost, komunikace, přemýšlení, chuť učit se novým věcem a snažit se posouvat dál. To bylo obecně, nyní konkrétně. Jako Projektový manažer musím na denní bázi sledovat jednotlivé projekty a vymýšlet nové techniky, jak daný projekt rozhýbat ze stagnujícího bodu.

Je něco, co bys chtěl na své práci změnit? 

Asi jen to, že nejsem žena a občas mi schází „multitasking“.

Co tě nabíjí a co je tvým hnacím motorem?

Mým největším hnacím motorem je ta možnost rozvíjet samotný trh, budujeme tu něco, co tu není a můžeme určovat trend, to je věc, která mě žene furt dál. Pak jsou to lidé, který tu okolo sebe mám, na který se mohu v rámci firmy spolehnout a společně s nimi fungovat a učit se od nich novým věcem.

Chceš něco dodat závěrem?

Možná jen takovou radu na závěr. Pokud chceš něčeho dosáhnout, občas tomu musíš věnovat spoustu času navíc a zadarmo, všechno se to pak jednou vrátí zpátky.

 

IzabelaIzabela
Vedoucí pobočky (Varšava) 


Jak dlouho jsi v Dotykačce ty? 

Téměř od začátku polské pobočky, to už budou dva roky. 

Co přesně děláš? 

Začala jsem jako obchodník. Navazovala jsem vztahy s našimi obchodními partnery – hlavně ve Varšavě a okolí. Navštěvovala jsem potenciální zákazníky a představovala jsem možnosti našeho pokladního systému. Přestože se dnes zabývám jinými věcmi v polské pobočce Dotykačky, s některými z nich stále udržuji dobrý kontakt. Dnes se jako vedoucí pobočky zaměřuji především na udržení společnosti v pohybu. Koordinuji logistiku zařízení odeslaných obchodníkům spolupracujícím s námi po celém Polsku, udržuji pořádek ve smlouvách a dokumentaci, spravuji flotilu vozidel používaných našimi obchodníky… seznam je dlouhý.

Spousta povinnosti. Jak se v tom vyznáš? 

Naštěstí – jak se sluší technologické společnosti – máme systémy na podporu práce, takže je možné to všechno zvládnout. Jako organizace neustále rosteme, takže přicházejí noví lidé, kteří přebírají některé povinnosti. Snažíme se také některé procesy outsourcovat. A pokud něco nefunguje tak, jak by mělo, můžete vždy volat muže na druhé straně a „tlačit“ věci dopředu.

Co Tě povzbudilo k práci v Dotykačce?

Dříve jsem pracovala ve společnostech, které měly vážná, obchodní, dokonce i korporátní jména. Vynucovalo to styl práce a konkrétní způsob myšlení o tom, co děláte. Dotykačka je neobvyklé jméno pro technologickou společnost. Ani na domácím českém trhu to nezní příliš vážně. Zajímalo by mě, jaké tváře budou mít majitelé společností, kterým navrhnu implementaci pokladního systému s tímto názvem…

A jaké jsou jejich tváře?

Jsou určitě pozitivně překvapeni. Pokud bychom potenciálním zákazníkům navrhovali systém s názvem POS Pro nebo Retail POS, reagovali by s větší lhostejností. Název Dotykačka vzbuzuje zvědavost, někdy veselost, ale také fascinuje. Pro většinu podnikatelů zabývajících se gastronomií, obchodem nebo službami je fiskální pokladna nepříjemná povinnost, které chtějí věnovat nejmenší pozornost. Dotykačka zní přátelsky a toto jméno odráží povahu našeho systému. Nabízíme něco více než pokladnu – systém s intuitivním dotykovým rozhraním, který podporuje fungování společnosti a pomáhá v jejím vývoji.

Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.