Aplikace Mobilní číšník

Mobilní číšník | Rychlejší obsluha zákazníků a nižší náklady na personál.

 


Aplikace Mobilní číšník je vhodným pomocníkem pro restaurace, kavárny nebo bistra při objednávání a účtování přímo u stolu. Je oblíbená také v provozovnách a prodejnách pro účtování položek během konzultace se zákazníkem. Jednoduché a intuitivní ovládání se také dá plně využít jako přídavná pokladna.

 

4 důvody, proč využívat aplikaci Mobilní číšník
 

  1. RYCHLEJŠÍ OBSLUHA – díky aplikaci lze rychleji obsloužit více zákazníků. Navíc objednávka do kuchyně dorazí také rychleji, až 5 minut dříve. Jedna z nejdůležitějších výhod užívání Mobilního číšníka je, že během velké vytíženosti, jako jsou obědové špičky či víkendové večery, jste schopni s přehledem obsloužit všechny vaše hosty rychle a efektivně.
  2. NIŽŠÍ NÁKLADY NA PERSONÁL – s užíváním této aplikace dosáhnete toho, že méně vašeho personálu zvládne obsloužit více hostů najednou. Například v situaci, kdy jeden objednává a kasíruje a druhý nosí občerstvení. Navíc se všechny objednávky zapisují pouze jednou, protože se přepisují do hlavní spárované pokladny a vy tak už víckrát nemusíte řešit špatně vyúčtované obědy a jinak nespokojené zákazníky vinou špatného přepisu.
  3. VĚTŠÍ SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ – rychlost a zase rychlost. To je jedna z vašich konkurenčních výhod při používání Mobilního číšníka. Hosté nejenže čekají kratší dobu na objednávku, ale také na donesené občerstvení a platbu.
  4. VYŠŠÍ ZISKY –​ více rychleji obsloužených zákazníků a minimální chybovost zvedne efektivitu vašeho provozu o desítky procent. Tím se využije plného potenciálu během obědové špičky a vám tak porostou tržby nahoru.

 

Mobilní číšník svými funkcemi zastoupí hlavní pokladnu
 

Aplikace je plně synchronizovaná a zobrazuje položky a kategorie z hlavní pokladny. Disponuje vším podstatným, co v „terénu“ potřebujete:

  • vytvářet nové účty,
  • pracovat s mapou stolů,
  • parkovat účty, zaplatit účty,
  • spravovat stávající otevřené účty,
  • vyhledávat položky a přidávat je na účet​,
  • tisknout účtenky na hlavní či mobilní tiskárně.

 

Jaké zařízení můžete pro aplikaci používat?
 

Mobilní číšník funguje na jakémkoliv tabletu či mobilním terminálu, který podporuje systém Android. U cizích zařízení však nelze zaručit správné fungování, kvůli vnějším zásahům. Pro jistotu a správné fungování aplikace doporučujeme kvalitní 5" mobilní terminál za 3 990 Kč. Je lehký a zároveň vysoce odolný, takže se nemusíte bát, když Vám spadne na zem. Dotykový displej je v HD rozlišení, zadní kamera umožňuje skenovat kódy.

Aplikace je také uzpůsobena pro Dotykačku MOBILNÍ, plnohodnotnou 5,5" přenosnou pokladnu se zabudovanou tiskárnou. Při předplatném licence na 14 a více měsíců ji navíc získáte zcela zdarma.

Komunikace s hlavní pokladnou probíhá jednoduše přes vaší Wi-Fi. Vždy se automaticky připojí k nejbližší předem nastavené pokladně, není tedy nutno řešit nepříjemné mechanické navazování spojení.​

 

Chci si koupit 5" mobilní terminálChci se nezávazně poradit

 

Mobilní tiskárna - Dotykačka pokladní systémy

Veškeré otevírání a uzavírání pokladny, historie dokladů, tržeb a dalšího nastavení je vždy v režii hlavní pokladny. Tisk účtenek a bonů standardně probíhá také dle nastavení vaší hlavní pokladny. Pokud budete chtít využít mobilní pokladnu při placení rovnou u stolu nebo v prodejně, doporučujeme mobilní Bluetooth tiskárnu. Využijte AKCE a pořiďte si mobilní tiskárnu za pouhých 1 990 Kč.

 

Chci mobilní tiskárnu za akční cenu Chci si koupit 5" mobilní terminál


Tato investice se vám vyplatí! S Mobilním číšníkem od Dotykačky zjednodušíte práci obsluze, která se pak na zákazníky více usmívá. Zákazníci jsou obslouženi rychleji a díky usměvavému personálu utratí více a vracejí se. Tím také získáte pozitivní reference, nové zákazníky a následně i větší tržby. Jak snadné, že?

 

Jak pomáhá Mobilní číšník v praxi?
 

Plzeňská restaurace se zahrádkou si pořídila aplikaci Mobilní číšník, aby zefektivnila obsluhování zákazníků při velkém vytížení. V průběhu největších náporu hostů v letním období zvládli obsloužit více hostů na zahrádce než kdykoliv předtím. Díky rychlé a neutahané obsluze se spokojení zákazníci vraceli a restauraci vzrostly tržby o téměř 8 %.
 


 

Kulturní dům z Českých Budějovic začal využívat Mobilního číšníka z důvodu zrychlení obsluhy zákazníků během obědové špičky. Ihned po nasazení Mobilního číšníka došlo k výraznému zrychlení provozu, zejména při zasílání objednávek do kuchyně a placení hostů. Díky tomu obsloužili o 24 zákazníků více. Návratnost investice byla pouhé 2 měsíce.