Pokladní systém jsme pořizovali především kvůli EET. Hlavním kritériem pro výběr byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud jsme nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. Pro všechny případy máme jednu pokladnu určenou jako náhradní. Jelikož nepotřebujeme vést skladové hospodářství, vystačíme si s licencí SNADNO na všech zařízeních. V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen - 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Oceňujeme možnost vzdálené správy, kterou využíváme pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Používáme sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Přínosem jsou také pravidelná školení. Dotykačku můžeme určitě doporučit.
Tomáš Vodrážka, provozní