Spolehlivý pokladní systém pro gastro zařízení

Dotykačka je pokladní systém pro malé a středně velké restaurace, kavárny a cukrárny, vinárny a další podobné gastro provozovny. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla, nápoje i rozvozu a ukládá účty na zaparkované stoly. Díky své intuitivnosti při užívání a široké škále praktických funcí celkově zefektivní vaše podnikání.

Pokladní systém od Dotykačky není jen hardware, ale je to také propracovaný gastro software. Podporuje mapu stolů, má rezervace, umožňuje odměnit zákazníky pomocí bonusového programu nebo happy hours a má 70+ dalších funkcí, které by gastro software měl mít, aby splnil všechna očekávání.

Zobrazit více

Získejte nabídku na míru

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
9 990 Kčs DPH 12 087,90 Kč

Vyberte licenci:

891 Kč na měsíc
12 474 Kč celkem za licenci, s DPH 15 093,54 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 14" dotykovou EET pokladnu s vysokým rozlišením
  • spolehlivou 80 mm tiskárnu pokladních účtenek s řezačkou
  • stabilní pokladní stojan VESA
  • aktualizace zdarma a připravenost na EET 2020
  • skrytou kabeláž pro zvýšení estetičnosti a bezpečnosti provozu
  • rozměry a váha

Lze rozšířit o:

  • dodatečnou síťovou tiskárnu do kuchyně nebo na bar
  • čtečku čárových kódů
  • pokladní zásuvku
  • zákaznický displej s položkovou cenou a vlastní reklamou
  • univerzální platební terminál vybraných českých bank

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč

Funkce EET

ANO ANO ANO

Počet položek

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě

Skladová evidence

NE ANO ANO
Platební terminál ANO ANO ANO

Zákaznický displej ZDARMA

NE NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven

Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou

Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Spolehlivý pokladní systém Dotykačka

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Gastro

Mobilní terminál/číšník

Aplikace je plně synchronizovaná a zobrazuje položky a kategorie z hlavní připojené, spárované pokladny. Dokáže také vytvářet nové nebo spravovat otevřené účty, pracovat s mapou stolů a v případě, že používáte více mobilních číšníků najednou, editovaný účet je do zaplacení automaticky na ostatních zařízeních zablokován. Otevírání/uzavírání pokladny, historie dokladů, tržeb a další nastavení je vždy v režii hlavní pokladny, stejně tak i tisk účtenek. Případně je možné využit mobilní Bluetooth tiskárnu a tisknout účtenky hostům při placení.

Platební terminály

Dotykačka podporuje platební terminály od různých poskytovatelů, které je možné připojit přímo k pokladně. Při platbě platební kartou je tak částka automaticky poslána na terminál a není nutné ji zadávat ručně. Pokud ještě žádný terminál nemáte, vyberte si platební terminál za skvělé ceny.

 

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Odtěžování ingrediencí ze skladu

Dotykačka vám umožní odečítat ze skladu nejen samotný produkt, ale také jednotlivé ingredience, které pod zvolený produkt patří. Můžete tak nadefinovat, že při prodeji určitého produktu ze skladu se odečte přesně dané množství z jiných skladových položek. Dále můžete nastavit tzv. odpad v obsahu v %. Umožníte tak systému počítat s případným odpadem při prodeji daného produktu, třeba piva. Podívejte se, jak odtěžování ingrediencí nastavíte. 

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Domluvit schůzku
Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.