Spolehlivý pokladní systém pro hotely

Pokud provozujete menší či středně velký hotel nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv.

Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Zobrazit více

Získejte nabídku na míru

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
9 990 Kčs DPH 12 087,90 Kč

Vyberte licenci:

891 Kč na měsíc
12 474 Kč celkem za licenci, s DPH 15 093,54 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 14" dotykovou EET pokladnu s vysokým rozlišením
  • spolehlivou 80 mm tiskárnu pokladních účtenek s řezačkou
  • stabilní pokladní stojan VESA
  • aktualizace zdarma a připravenost na EET 2020
  • skrytou kabeláž pro zvýšení estetičnosti a bezpečnosti provozu
  • rozměry a váha

Lze rozšířit o:

  • dodatečnou síťovou tiskárnu do kuchyně nebo na bar
  • čtečku čárových kódů
  • pokladní zásuvku
  • zákaznický displej s položkovou cenou a vlastní reklamou
  • univerzální platební terminál vybraných českých bank

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč
Funkce EET ANO ANO ANO
Počet položek Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Počet uživatelů Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Technická podpora NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě
Možnost platebního terminálu ANO ANO ANO
Skladová evidence NE ANO ANO
Docházkový systém NE NE ANO
Fáze a typ vašeho podnikání Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Spolehlivý pokladní systém Dotykačka

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Hotely

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Pokročilé nastavení aplikace

Dotykačka umožňuje flexibilní nastavení řady funkcí jako nastavení EET, nastavení daňových sazeb DPH, nastavení zobrazení položek dotykové pokladny, různých práv uživatelů, bezpečnostní nastavení, nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh a import dat. Dále nastavení globálních slevových skupin, možnosti plateb a nastavení typů platby zobrazených v platebním dialogu, změny výchozího skladu, pokladní zásuvky a další pokročilá nastavení. Prohlédněte si množství pokročilých funkcí.

Domluvit schůzku