Pokladní systém pro hotely

Pokud provozujete menší či středně velký hotel nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Pokladní systém Dotykačka je připraven na zavedení systému elektronické evidence tržeb (EET).

Poskládejte si řešení ve 3 krocích

1. KROKVyberte hardware

Zvýhodněné pokladní sady pro vaše podnikání připravené na EET

2. KROKZvolte délku licence

Objednáním aplikace Dotykačka na delší dobu ušetříte až 30 %

  Platba na 1 měsíc
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 1 rok
Ušetříte 10 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 2 roky
Ušetříte 20 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Nejprodávanější
  Platba na 3 roky
Ušetříte 30 %

3. KROKZvolte typ licence

Varianty aplikace Dotykačka (měsíční ceny licencí jsou uvedeny bez DPH)

Licence
SNADNO
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
Telefonická a online podpora
Bez skladové aplikace
Vhodná pro začátek podnikání a jednoduchou provozovnu
Základní sada 50+ funkcí
Licence
NAPLNO
  Nejprodávanější
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
VIP telefonická a online podpora
Skladová aplikace
Pro rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven
Plná verze s 70+ funkcemi

Díky zakoupení licence získáte následující výhody

Funkce pokladního systému pro Hotely

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Vzdálená správa
Řízení skladových zásob

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Pokročilé nastavení aplikace

Dotykačka umožňuje flexibilní nastavení řady funkcí jako nastavení EET, nastavení daňových sazeb DPH, nastavení zobrazení položek dotykové pokladny, různých práv uživatelů, bezpečnostní nastavení, nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh a import dat. Dále nastavení globálních slevových skupin, možnosti plateb a nastavení typů platby zobrazených v platebním dialogu, změny výchozího skladu, pokladní zásuvky a další pokročilá nastavení. Prohlédněte si množství pokročilých funkcí.

Pokročilé nastavení aplikace

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku