Spolehlivý pokladní systém pro maloobchod

Pokud provozujete menší či středně velký maloobchod, ať už se jedná o prodejnu potravin, zeleniny, oblečení, večerku se smíšeným zbožím nebo drogerii, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte snadnou práci s účty, produkty a kategoriemi, dále přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit nakupující, kteří se k vám pravidelně vracejí.

Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete - tiskárny účtenek, váhy, čtečky čarových kódů a platební temínál. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funkcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více prodejnách.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
9 990 Kčs DPH 12 087,90 Kč

Vyberte licenci:

891 Kč na měsíc
12 474 Kč celkem za licenci, s DPH 15 093,54 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 14" dotykovou EET pokladnu s vysokým rozlišením
  • spolehlivou 80 mm tiskárnu pokladních účtenek s řezačkou
  • stabilní pokladní stojan VESA
  • aktualizace zdarma a připravenost na EET 2020
  • skrytou kabeláž pro zvýšení estetičnosti a bezpečnosti provozu
  • rozměry a váha

Lze rozšířit o:

  • dodatečnou síťovou tiskárnu do kuchyně nebo na bar
  • čtečku čárových kódů
  • pokladní zásuvku
  • zákaznický displej s položkovou cenou a vlastní reklamou
  • univerzální platební terminál vybraných českých bank

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč

Funkce EET

ANO ANO ANO

Počet položek

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Počet uživatelů

Neomezeně Neomezeně Neomezeně

Technická podpora

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika

NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě

Skladová evidence

NE ANO ANO
Platební terminál ANO ANO ANO

Zákaznický displej ZDARMA

NE NE ANO

Fáze a typ vašeho podnikání

Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven

Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou

Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Spolehlivý pokladní systém Dotykačka

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Maloobchod

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Věrnostní program pro každého zákazníka

Dotykačka umožňuje vedení zákaznických účtů, kdy každý účet můžete přiřadit konkrétnímu zákazníkovi. To je vhodné třeba v případě, kdy nabízíte zákazníkům nějaký věrnostní program, v rámci kterého sbírají body na své zákaznické konto. Každému vytvořenému produktu určíte počet bodů, které zákazník získá jeho nákupem. Lze také zadat i zápornou bodovou hodnotu, kdy se po nákupu takového produktu zákazníkovi body naopak odečtou. Prohlédněte si detailní popis práce s věrnostním programem.

Načtení čárových a QR kódů

Funkce Barcode Scanner vám umožní načíst pomocí vestavěného fotoaparátu v dotykové pokladně či tabletu čárový nebo QR kód. Pro načítání kódu můžete použít i externí čtečku čárových kódů, se kterou dosáhnete ještě lepších výsledků. Skenování prostřednictvím vestavěného fotoaparátu vám však poslouží jako rychlé řešení. Podívejte se na detailní postup načítání čárových nebo QR kódů.

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Domluvit schůzku