Pokladní systém pro obchod

Pokud provozujete menší či středně velký maloobchod, ať už se jedná o prodejnu potravin, zeleniny, oblečení, večerku se smíšeným zbožím nebo drogerii, případně provozujete velkoobchod s jakýmkoliv zbožím, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem.

Oceníte snadnou práci s účty, produkty a kategoriemi, dále přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Pokladní systém pro obchod také umožňuje využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit nakupující, kteří se k vám pravidelně vracejí. 

Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete - tiskárny účtenek, váhy, čtečky čarových kódů a platební temínál.

Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funkcí zefektivní pokladní systém pro obchod vaše podnikání v jedné nebo více prodejnách.

Získejte nyní slevu 21 % na všechny pokladny!

Chci slevu 21 %

Odměňte zákhappy hours dotykačkaazníky za věrnost - pomocí bonusového programu, happy hours či slevy na konkrétní produkty. čtečka čárových kódů dotykačkaUrychlete prodej zboží - buďte efektivní a markujte položky rychleji pomocí PLU kódůčtečky čárových kódů
Usnadněte si orientacisnadná orientace dotykačka - uspořádejte si položky na pokladně podle barev a kategorií pro rychlou orientaci. platební terminál dotykačkaPřijímejte všechny typy plateb - včetně šeků, stravenek, voucherů a platebních karet. Navíc s výhodným platebním terminálem
zákaznický displej dotykačkaPropagujte svoji nabídku - 8" a 14" zákaznický displej zobrazí účtenky, promoakce, fotografie i videa.  dárkové poukazy dotykačkaPřilákejte další zákazníky - nabídněte svým zákazníkům kromě zboží a služeb také dárkové poukazy, přes které získáte zákazníky další.
grafické přehledy dotykačkaSledujte, kolik vyděláváte - zjistěte v grafických přehledech, na čem a kolik vaše provozovna vydělává či naopak.  propojení přes api, dotykačkaRozšiřte nabízené služby - propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodeje přes e-shop.

 

  Chci koupit EET pokladní systém se slevou 21 %    Chci nezávaznou schůzku  

Pokladní systém Dotykačka spolehlivě elektronicky eviduje tržby - EET a splňuje GDPR.

Hledáte spolehlivou obchodní pokladnu, která nemá výpadky, neseká se, funguje i bez internetu a je cenově dostupná? Dotykačka splňuje všechny tyto parametry a nabízí mnohem víc.

Obchodní pokladna od Dotykačky získala řadu cen a certifikátů. Za zmínku stojí zejména titul Nejlepší EET pokladna roku 2019, který jsme získali i v roce 2017 a 2018.

Naši zákazníci od nás získají NONSTOP technickou podporu, aktualizace pokladního softwaru školení pro zákazníky. To vše poskytujeme zdarma.

Obchodní pokladny od Dotykačky mají v ČR 12 tisíc uživatelů. Získali jsme si uznání všech těchto lidí a i vám dokážeme, že naše EET pokladny jsou kvalitní a spolehlivé systémy.
 


 

Máte obavy z nákupu pokladny? Nejste si jistí? A co kdybyste si pokladnu mohli vyzkoušet, třeba na 1 den? Bez závazků. Využijte zápůjčky.

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pokladního systému pro Obchody

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Vzdálená správa
Načtení čárových  a QR kódů

Načtení čárových a QR kódů

Funkce Barcode Scanner vám umožní načíst pomocí vestavěného fotoaparátu v dotykové pokladně či tabletu čárový nebo QR kód. Pro načítání kódu můžete použít i externí čtečku čárových kódů, se kterou dosáhnete ještě lepších výsledků. Skenování prostřednictvím vestavěného fotoaparátu vám však poslouží jako rychlé řešení. Podívejte se na detailní postup načítání čárových nebo QR kódů.

Export sestav pro účetnictví

Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.
Export sestav pro účetnictví
Hromadný import produktů

Hromadný import produktů

Pokud máte větší množství produktů, můžete je snadno do dotykové pokladny naimportovat prostřednictvím připraveného .csv souboru. Jde o standardizovaný formát obsahující strukturovaná data v podobě čárkou odděleného seznamu sloupců, který vytvoříte pomocí tabulkového programu Microsoft Excel, Google Docs, Libre Office nebo Open Office. Podívejte se na detailní postup importování většího množství produktů.

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Řízení skladových zásob

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku
Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.