Spolehlivý pokladní systém pro ostatní typy podnikání

Pokud jste svůj typ podnikání nenašli v naší nabídce, kontaktujte nás a nechte si vypracovat nabídku. I tak vám pokladní systém Dotykačka pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv.

Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete - tiskárny účtenek, váhy, čtečky čarových kódů a platební terminál. Umí hromadně naskladnit tisíce položek, provádět inventury, sledovat skladové pohyby a tvořit řadu přehledů. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Zobrazit více

Získejte nabídku na míru

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Novinka

Dotykačka MOBILNÍ 5,5"

image
Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA5 990 Kč
 
  • Lehká a přenosná pokladna.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka PLATEBNÍ 5,5"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA8 990 Kč
     
  • Odolná 5,5" dotyková pokladna s 4G + Wi-Fi datovým připojením.
  • Operační systém Android.
  • Platební terminál (akceptuje platební karty i elektronické stravenky).
  • Integrovaná 58 mm tiskárna.
  • Skenování EAN a QR kódů.
  • Vysoká výdrž baterie.
  • Možnost dokoupení otočného stojanu.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka UNIVERZÁLNÍ 8"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA6 490 Kč
     
  • Spolehlivá pokladna se stabilním stojanem.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • 4G + Wi-Fi datové připojení.
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • Bezpečně zálohovaná data a možnost vzdálené správy.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Novinka

    Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

    image
    Při nákupu licence na 14 a více měs.Pokladna ZDARMA9 990 Kč
     
  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.

  • Více informací

    Funkce pro chytré podnikání

    Funkce pokladního systému pro Ostatní typy podnikání

    Přehled tržeb

    Dotykačka umí aktuální přehledy tržeb vytisknout, odeslat na e-mail nebo filtrovat podle směn (doby od otevření do uzavření pokladny) a času. Přehledy můžete filtrovat podle zadaného názvu produktu, podle štítků (tagů) či podle zvolených kategorií produktů. Standardně jsou přehledy zobrazovány za aktuální týden a časové období si můžete měnit. Prohlédněte si, jaké možnosti vám přehledy tržeb umožňují.    

    Vzdálená správa

    Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

    Řízení skladových zásob

    Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

    Intuitivní správa produktů a kategorií

    Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

    Pokročilé nastavení aplikace

    Dotykačka umožňuje flexibilní nastavení řady funkcí jako nastavení EET, nastavení daňových sazeb DPH, nastavení zobrazení položek dotykové pokladny, různých práv uživatelů, bezpečnostní nastavení, nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh a import dat. Dále nastavení globálních slevových skupin, možnosti plateb a nastavení typů platby zobrazených v platebním dialogu, změny výchozího skladu, pokladní zásuvky a další pokročilá nastavení. Prohlédněte si množství pokročilých funkcí.

    Domluvit schůzku