Pokladní systém pro penziony

Pokud provozujete menší či středně velký penzion nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Pokladní systém Dotykačka je připraven na zavedení systému elektronické evidence tržeb (EET).

Poskládejte si řešení ve 3 krocích

1. KROKVyberte hardware

Zvýhodněné pokladní sady pro vaše podnikání připravené na EET

2. KROKZvolte délku licence

Objednáním aplikace Dotykačka na delší dobu ušetříte až 30 %

  Platba na 1 měsíc
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 1 rok
Ušetříte 10 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 2 roky
Ušetříte 20 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Nejprodávanější
  Platba na 3 roky
Ušetříte 30 %

3. KROKZvolte typ licence

Varianty aplikace Dotykačka (měsíční ceny licencí jsou uvedeny bez DPH)

Licence
SNADNO
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
Telefonická a online podpora
Bez skladové aplikace
Vhodná pro začátek podnikání a jednoduchou provozovnu
Základní sada 50+ funkcí
Licence
NAPLNO
  Nejprodávanější
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
VIP telefonická a online podpora
Skladová aplikace
Pro rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven
Plná verze s 70+ funkcemi

Díky zakoupení licence získáte následující výhody

Funkce pokladního systému pro Penziony

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Vzdálená správa
Snadná práce s účty a pokladnou

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Řízení skladových zásob

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku