Pokladní systém pro penziony

Pokud provozujete menší či středně velký penzion nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Pokladní systém Dotykačka je připraven na zavedení systému elektronické evidence tržeb (EET).

Bez paušálu, bez závazků. Nastavíte EET a účtujete za pár minut.

EET pokladny za nejlepší ceny na trhu! Platí pouze do 28. 2. 2017.

Pokladny Dotykačka už má více jak 5 000 aktivních uživatelů v ČR.

Nechceme po vás žádné závazky. Když nebudete spokojeni, přestanete platit.

Garantujeme vám 100% vrácení peněz po zrušení zákona EET.

Naše EET pokladny mají nejvíce certifikací na trhu. Vaše data jsou v bezpečí.

Poskládejte si řešení ve 3 krocích

1. KROKVyberte hardware

Zvýhodněné pokladní sady pro vaše podnikání připravené na EET

2. KROKZvolte délku licence

Objednáním aplikace Dotykačka na delší dobu ušetříte až 30 %

Dostupné jen pro licenci ZADARMO
Zdarma
Bez měsíčních poplatků
Dostupné jen pro licence SNADNO a NAPLNO
  Platba na 1 měsíc
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 1 rok
Ušetříte 10 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 2 roky
Ušetříte 20 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Nejprodávanější
  Platba na 3 roky
Ušetříte 30 %

3. KROKZvolte typ licence

Varianty aplikace Dotykačka (měsíční ceny licencí jsou uvedeny bez DPH)

Díky zakoupení licence SNADNO nebo NAPLNO získáte následující výhody

Funkce pokladního systému pro Penziony

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Vzdálená správa
Snadná práce s účty a pokladnou

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Řízení skladových zásob

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku