Pokladní systém pro prodejny potravin

Pokud provozujete menší či středně velkou prodejnu potravin nebo smíšeného zboží, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte snadnou práci s účty, produkty a kategoriemi, dále přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit nakupující, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete - tiskárny účtenek, váhy, čtečky čarových kódů a platební temínál. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funkcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více prodejnách.

Pokladní systém Dotykačka je připraven na zavedení systému elektronické evidence tržeb (EET).

Poskládejte si řešení ve 3 krocích

1. KROKVyberte hardware

Zvýhodněné pokladní sady pro vaše podnikání připravené na EET

2. KROKZvolte délku licence

Objednáním aplikace Dotykačka na delší dobu ušetříte až 30 %

  Platba na 1 měsíc
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 1 rok
Ušetříte 10 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Platba na 2 roky
Ušetříte 20 %
Dostupné jen pro licenci NAPLNO
  Nejprodávanější
  Platba na 3 roky
Ušetříte 30 %

3. KROKZvolte typ licence

Varianty aplikace Dotykačka (měsíční ceny licencí jsou uvedeny bez DPH)

Licence
SNADNO
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
Telefonická a online podpora
Bez skladové aplikace
Vhodná pro začátek podnikání a jednoduchou provozovnu
Základní sada 50+ funkcí
Licence
NAPLNO
  Nejprodávanější
 
Funkce EET
Neomezený počet položek
Neomezený počet uživatelů
NONSTOP
VIP telefonická a online podpora
Skladová aplikace
Pro rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven
Plná verze s 70+ funkcemi

Díky zakoupení licence získáte následující výhody

Funkce pokladního systému pro Prodejny potravin

Přehledné dlaždicové menu

Dlaždicové menu na hlavní obrazovce Dotykačky poskytuje rychlý přístup k vybraným funkcím dotykové pokladny a k operacím s účty. Rychle se tak dostanete na nejpoužívanější funkce jako otevřené účty, zákazník, historie, příjem výdej, načíst kód, mapa stolů, otevřít/zavřít pokladnu, sklad, synchronizaci dat, centrum pomoci a odhlášení. Prohlédně si všechny funkce dlaždicového menu.

Přehledné dlaždicové menu
Intuitivní správa produktů a kategorií

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Přehled tržeb

Dotykačka umí aktuální přehledy tržeb vytisknout, odeslat na e-mail nebo filtrovat podle směn (doby od otevření do uzavření pokladny) a času. Přehledy můžete filtrovat podle zadaného názvu produktu, podle štítků (tagů) či podle zvolených kategorií produktů. Standardně jsou přehledy zobrazovány za aktuální týden a časové období si můžete měnit. Prohlédněte si, jaké možnosti vám přehledy tržeb umožňují.    

Přehled tržeb

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku