Pokladní systém pro prodejny potravin

Pokud provozujete menší či středně velkou prodejnu potravin nebo smíšeného zboží, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte snadnou práci s účty, produkty a kategoriemi, dále přehledné řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv.

Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit nakupující, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, zákazníky a dodavatele a má veškeré příslušenství, které potřebujete - tiskárny účtenek, váhy, čtečky čarových kódů a platební temínál.

Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funkcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více prodejnách.

Získejte nyní slevu 21 % na všechny pokladny!

Chci slevu 21 %

Odměňte zákhappy hours dotykačkaazníky za věrnost - pomocí bonusového programu, happy hours či slevy na konkrétní produkty. čtečka čárových kódů dotykačkaUrychlete prodej zboží - buďte efektivní a markujte položky rychleji pomocí PLU kódůčtečky čárových kódů
Usnadněte si orientacisnadná orientace dotykačka - uspořádejte si položky na pokladně podle barev a kategorií pro rychlou orientaci. platební terminál dotykačkaPřijímejte všechny typy plateb - včetně šeků, stravenek, voucherů a platebních karet. Navíc s výhodným platebním terminálem
zákaznický displej dotykačkaPropagujte svoji nabídku - 8" a 14" zákaznický displej zobrazí účtenky, promoakce, fotografie i videa.  dárkové poukazy dotykačkaPřilákejte další zákazníky - nabídněte svým zákazníkům kromě zboží a služeb také dárkové poukazy, přes které získáte zákazníky další.
grafické přehledy dotykačkaSledujte, kolik vyděláváte - zjistěte v grafických přehledech, na čem a kolik vaše provozovna vydělává či naopak.  propojení přes api, dotykačkaRozšiřte nabízené služby - propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodeje přes e-shop.

 

  Chci koupit EET pokladní systém se slevou 21 %    Chci nezávaznou schůzku  

Pokladní systém Dotykačka spolehlivě elektronicky eviduje tržby - EET a splňuje GDPR.

Máte obavy z nákupu pokladny? Nejste si jistí? A co kdybyste si pokladnu mohli vyzkoušet, třeba na 1 den? Bez závazků. Využijte zápůjčky.

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pokladního systému pro Prodejny potravin

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Intuitivní správa produktů a kategorií
Přehled tržeb

Přehled tržeb

Dotykačka umí aktuální přehledy tržeb vytisknout, odeslat na e-mail nebo filtrovat podle směn (doby od otevření do uzavření pokladny) a času. Přehledy můžete filtrovat podle zadaného názvu produktu, podle štítků (tagů) či podle zvolených kategorií produktů. Standardně jsou přehledy zobrazovány za aktuální týden a časové období si můžete měnit. Prohlédněte si, jaké možnosti vám přehledy tržeb umožňují.    

Přehledné dlaždicové menu

Dlaždicové menu na hlavní obrazovce Dotykačky poskytuje rychlý přístup k vybraným funkcím dotykové pokladny a k operacím s účty. Rychle se tak dostanete na nejpoužívanější funkce jako otevřené účty, zákazník, historie, příjem výdej, načíst kód, mapa stolů, otevřít/zavřít pokladnu, sklad, synchronizaci dat, centrum pomoci a odhlášení. Prohlédně si všechny funkce dlaždicového menu.

Přehledné dlaždicové menu

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku
Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.