Spolehlivý pokladní systém pro rychlé občerstvení

Pokud provozujete rychlé občerstvení nebo podobné gastro zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv.

Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Zobrazit více

Doporučujeme

Novinka

Dotykačka KOMPLETNÍ 14"

  • Zvládá podmínky náročnějších provozoven.
  • Bez problému odbaví velký počet zákazníků.
  • Snadná instalace – zprovozníte do 15 minut.
  • Snadné zaškolení zaměstnanců – zvládnete do 30 minut.
  • Má více než 70 praktických funkcí!
  • NONSTOP technická podpora a aktualizace zdarma.
  • K dispozici máte detailní online návody.
  • Rychlé zadávání a tisk účtenek.
  • Funguje i bez internetu.
  • Lze integrovat s kamerami.
  • Podporuje platební terminály za výhodné ceny.
9 990 Kčs DPH 12 087,90 Kč

Vyberte licenci:

891 Kč na měsíc
12 474 Kč celkem za licenci, s DPH 15 093,54 Kč
Zobrazit více

Popis produktu

Obsahuje:

  • licenci pokladní aplikace s množstvím praktických funkcí
  • kvalitní 14" dotykovou EET pokladnu s vysokým rozlišením
  • spolehlivou 80 mm tiskárnu pokladních účtenek s řezačkou
  • stabilní pokladní stojan VESA
  • aktualizace zdarma a připravenost na EET 2020
  • skrytou kabeláž pro zvýšení estetičnosti a bezpečnosti provozu
  • rozměry a váha

Lze rozšířit o:

  • dodatečnou síťovou tiskárnu do kuchyně nebo na bar
  • čtečku čárových kódů
  • pokladní zásuvku
  • zákaznický displej s položkovou cenou a vlastní reklamou
  • univerzální platební terminál vybraných českých bank

Rádi předvedeme pokladnu přímo u vás

Přijedeme do sídla Vaší společnosti, předvedeme Vám pokladnu zdarma a seznámíme Vás se všemi funkcemi.

Domluvte si nezávaznou schůzku

Máte dotazy?

Zavolejte nám na 221 221 331. Jsme tu pro Vás ve všední dny 8–17 hod.

  Licence SNADNO Licence NAPLNO Licence
NEOMEZENĚ
Měsíční platba od 273 Kč od 413 Kč od 693 Kč
Funkce EET ANO ANO ANO
Počet položek Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Počet uživatelů Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Technická podpora NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

Telefonická, e-mailová, připojení technika
NONSTOP

VIP telefonická a online podpora, zvýhoděný servis na místě
Možnost platebního terminálu ANO ANO ANO
Skladová evidence NE ANO ANO
Docházkový systém NE NE ANO
Fáze a typ vašeho podnikání Začátek podnikání a jednoduchá provozovna Rostoucí, složitější typy podnikání a více provozoven Více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou
Pokročilé funkce aplikace přístupné online Rozšířený počet funkcí 50+ Plná verze praktických funkcí 70+ Plná verze praktických funkcí 70+ plus export dat pro účetní systémy
Rezervační systém 100 rezervací ročně 1000 rezervací ročně Neomezený počet rezervací stolů, pokojů, služeb
Spolehlivý pokladní systém Dotykačka

Proč Dotykačku

Naši spokojení zákazníci

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pro chytré podnikání

Funkce pokladního systému pro Rychlé občerstvení

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Happy hours

Funkce Happy Hours umožňují dočasně nastavit odlišnou cenu namísto standardní ceny produktu. Jiná cena bude platná po nastavený interval určený dvěma daty: dnem (nebo dny) v týdnu a časem. Můžete také cenu odlišit jen na základě data trvání použitím další z funkcí Ceny v čase, které umožňují dočasně nastavit odlišnou cenu, místo standardní ceny produktu. Podívejte se na možnosti nastavení cen v různém časovém období.

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Domluvit schůzku