Pokladní systém pro ubytovací zařízení

Pokud provozujete menší či středně velký penzion, ubytovnu, rekreační zařízení, welness, hotel nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem.

Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. 

Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury.

Díky své intuitivnosti při používání a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

Získejte nyní slevu 21 % na všechny pokladny!

Chci slevu 21 %

rezervační systém dotykačkaZahoďte rezervační knihu - zrychlete a usnadněte přijímání rezervací díky on-line rezervačnímu systému mobilní číšník dotykačkaUlehčete práci obsluze - pokud máte restauraci, přijímejte objednávky přímo u stolů pomocí mobilního číšníka. Ušetříte čas a kroky.
Odměňte zákhappy hours dotykačkaazníky za věrnost - pomocí bonusového programu, happy hours či slevy na konkrétní produkty.  parkování účtů, dotykačkaÚčtujte na stůl či pokoj - přiřaďte objednávku ke konkrétnímu stolu, pokoji či sálu pomocí parkování účtů
platební terminál dotykačkaPřijímejte všechny typy plateb - včetně šeků, stravenek, voucherů, karet. Navíc s výhodným platebním terminálem dárkové poukazy dotykačkaPřilákejte další zákazníky - nabídněte svým zákazníkům kromě zboží a služeb také dárkové poukazy, přes které získáte zákazníky další.
grafické přehledy dotykačkaSledujte, kolik vyděláváte - zjistěte v grafických přehledech, na čem a kolik vaše provozovna vydělává či naopak.  propojení přes api, dotykačkaRozšiřte nabízené služby - propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodeje přes e-shop.

 

  Chci koupit EET pokladní systém se slevou 21 %    Chci nezávaznou schůzku  

Pokladní systém Dotykačka spolehlivě elektronicky eviduje tržby - EET a splňuje GDPR.

Máte obavy z nákupu pokladny? Nejste si jistí? A co kdybyste si pokladnu mohli vyzkoušet, třeba na 1 den? Bez závazků. Využijte zápůjčky.

Pokladní systém pro každé podnikání

Konfigurátor

1.

Vyberte pokladnu

2.

Zvolte licenci

3.

Vaše pokladna

Funkce pokladního systému pro Ubytovací zařízení

Věrnostní program pro každého zákazníka

Dotykačka umožňuje vedení zákaznických účtů, kdy každý účet můžete přiřadit konkrétnímu zákazníkovi. To je vhodné třeba v případě, kdy nabízíte zákazníkům nějaký věrnostní program, v rámci kterého sbírají body na své zákaznické konto. Každému vytvořenému produktu určíte počet bodů, které zákazník získá jeho nákupem. Lze také zadat i zápornou bodovou hodnotu, kdy se po nákupu takového produktu zákazníkovi body naopak odečtou. Prohlédněte si detailní popis práce s věrnostním programem.

Věrnostní program pro každého zákazníka
Načtení čárových  a QR kódů

Načtení čárových a QR kódů

Funkce Barcode Scanner vám umožní načíst pomocí vestavěného fotoaparátu v dotykové pokladně či tabletu čárový nebo QR kód. Pro načítání kódu můžete použít i externí čtečku čárových kódů, se kterou dosáhnete ještě lepších výsledků. Skenování prostřednictvím vestavěného fotoaparátu vám však poslouží jako rychlé řešení. Podívejte se na detailní postup načítání čárových nebo QR kódů.

Export sestav pro účetnictví

Pokladny Dotykačka umí pomocí vzdálené správy připravit export dat pro nejužívanější účetní programy jako jsou Pohoda a Money S3. Vyexportujete si tak rychle vystavené účtenky za dané období. Pomoci další sestavy si také snadno přípravíte export pro kontrolní hlášení DPH.
Export sestav pro účetnictví
Řízení skladových zásob

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku
Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.