Pokladní systém pro velkoobchod

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Získejte dokonalý přehled

Ve Vzdálené správě uvidíte přehledy tržeb i prodaného zboží, počty vydaných účtenek, docházku zaměstnanců, nejprodávanější produkty, zisk a mnoho dalších užitečných grafů, které vám zajistí efektivnější podnikání.

Variabilní skladový systém

Možnost jednoho centrálního skladu pro všechny pokladny nebo neomezené množství unikátních skladů pro každé prodejní místo zvlášť. Hromadné naskladňování, evidence dodavatelů, elektronické dodací listy a jednoduché skladové přesuny vám zajistí přehled nad skladovými zásobami na všech prodejních místech.

Napojení na další systémy

Pokladní systém pro velkoobchod snadno propojíte s účetním programem, e-shopem, kamerovým, docházkovým nebo objednávkovým systémem a platebními terminály.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro velkoobchod vám přinese vyšší zisk a ušetří čas

Pokladní systém pro velkoobchod eviduje prodej každého zboží, umí hromadně naskladnit tisíce položek, provádět inventury, sledovat skladové pohyby a tvořit řadu přehledů. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků​

M0ST Nápoje / Beverages
Praha
Dotykačka nám vyhovuje. Začínali jsme s malou sadou, tiskárna nás zlobila a jak jsme rostli, přestala stíhat. Po výměně za velkou sestavu jsme naprosto spokojení, obchodní zástupce nám pokladnu nainstaloval a zprovoznil, všechno šlape jak hodinky a technická podpora je dostupná kdykoliv potřebujeme. Máme i řešení 3v1, které používáme na různých eventech a počítáme s Dotykačkou na každé další provozovně. Dotykačka má totiž skvělý osobní přístup k zákazníkovi a vyšla mi vždycky vstříc, ať už se jednalo o speciální sestavu pro účetní nebo nastavení api pro rozvozové služby.
Vojtěch Antoš & Ing. Pavel Votava
majitelé

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například  Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.