Recepční/Asistent/ka (Brno)

Dokážeš si věci správně zorganizovat a nastavit jim priority? Pouštíš se do všeho s nadšením a úsměvem, a dotahuješ věci do konce? Hledáme novou posilu, která nám bude pomáhat s chodem recepce a další administrativou naší kanceláře v Brně.

 

Co tě u nás čeká?

  • Budeš přijímat návštěvy, starat se o ně a koordinovat obsazení zasedacích místností,
  • součástí tvých denních aktivit bude zvedat telefony, odpovídat na e-maily, skenovat, kopírovat,
  • chystat odchozí a zpracovávat příchozí poštu,
  • budeš mít zodpovědnost za skladové zásoby HW a jejich vydávání/ naskladňování (s tím ti samozřejmě kolegové vrátí pomůžou),
  • jednání se zákazníky, vydávání objednávek,
  • a další administrativní ad hoc úkoly (firemní dokumenty, interní nákupy,..),
  • vizitkou tvé práce bude hladce fungující kancelář a spokojení kolegové.

 

Koho hledáme?

  • Komunikativního člověka s reprezentativním vystupováním a úsměvem, 
  • který dobře ovládá MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost práce s Google dokumenty výhodnou.
  • Pečlivou, spolehlivou a všímavou osobu, která dokáže pracovat samostatně, ale pro tým,
  • někoho, kdo má velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu.

 

Co u nás získáš?

  • Práci na plný úvazek v nově vybaveném moderním prostředí,
  • zajímavé půlroční bonusy,
  • přátelskou atmosféru a neformální pracovní prostředí,
  • příležitost získat praxi v prostředí IT firmy,
  • možnost dalšího pracovního růstu,
  • pojištění odpovědnosti,
  • 3 dny zdravotního volna.

 

Místo výkonu práce: 

  • Brno

 

ODPOVĚDĚT
 

Odpovědět