Rezervační systém

Konec nepřehledným rezervačním knihám.

Propojení s pokladnou
Rychlé vytvoření rezervace
Kompletní přehled
Automatická upozornění
Kalendář rezervací
Tisk rezervací

Proč využívat Rezervační systém

Dokonalý přehled

Konec popsaným lístečkům, které se snadno ztratí. Rezervace v online systému je vždy aktuální, čitelná a bezpečně uložená.

Rezervace odkudkoliv

Díky aplikaci Telefonní asistent přijmete rezervaci nejen v podniku, ale také z auta nebo při vykonávání běžných pochůzek.

Snadná editace

Jakékoliv změny nebo zrušení celé rezervace bez škrtání v papírovém kalendáři nebo rezervační knize. Jednoduše.

Praktické notifikace

V mapě stolů se objeví včas upozornění na nadcházející rezervaci a po odchodu hostů je stůl označený opět jako volný.

Rezervační systém pro každý druh podnikání

Univerzální pomocník pro snadný příjem a správu zákaznických rezervací. Vhodný pro restaurace, ubytovací zařízení i služby. Rádi vám vysvětlíme, jak může rezervační systém zlepšit váš provoz.

Rezervační systém
od Dotykačky

Konec nepřehledným rezervačním knihám.

Kde využijete rezervační systém

Rezervační systém je užitečný nástroj pro správu zákaznických rezervací. Šetří velké množství času, odbourává nadbytečnou administrativu a má řadu užitečných funkcí, které ocení jak personál, tak i zákazníci. Své uplatnění najde nejen v restauraci či ubytovacích zařízeních, ale také např. ve službách. Jeho širokospektrální využití z něj činí praktického pomocníka pro téměř jakýkoliv typ podnikání. Ukážeme vám jeho použití na několika konkrétních příkladech.

Rezervační systém pro restauraci

Rezervace stolu v restauraci, kavárně či jiném gastro zařízení je typickým příkladem využití rezervačního systému. Hosté si chtějí zajistit své místo v oblíbeném podniku např. na večeři, víkendový slavnostní oběd nebo oslavu pro větší množství lidí. Rezervační systém od Dotykačky má velmi intuitivní ovládání a umožní obsluze v krátkém čase zaznamenat všechny důležité informace o rezervaci včetně speciálních požadavků. Pokud si nastavíte notifikaci, pokladna zobrazí blížící se rezervaci na mapě stolů a po odchodu zákazníků automaticky upozorní, že je místo opět volné, a tudíž připravené pro další rezervaci.

Rezervační systém pro hotely

Je libo rezervace pokoje nebo rovnou celé chaty? Žádný problém. Rezervační systém od Dotykačky můžete využít také pro hotely, penziony, apartmány, kempy a další ubytovací zařízení. Všechny důležité informace jednoduše zadáte přímo do pokladny a v kalendáři je pak najdete jako na dlani. Stejným způsobem probíhá i případná editace, jako např. přidání dalších hostů, změna termínu nebo zrušení, pokud si zákazník svůj pobyt rozmyslí. Nemusíte tak škrtat a přepisovat v papírovém kalendáři či rezervační knize a luštit nečitelné poznámky svých kolegů. Eliminujete tím případné chyby, vyhnete se nepříjemným nedorozuměním a ušetříte si čas i nervy. Nabízíte v rámci ubytování také doplňkové služby? I tady vám můžeme pomoci.

Rezervační systém pro služby všeho druhu

Rezervační systém od Dotykačky se skvěle hodí také pro služby. Ať už se jedná o kadeřnictví, kosmetické salony, masáže a wellness, autoservisy, lektory, sportovní centra nebo třeba fitness. Můžete přes něj rezervovat prakticky cokoliv. Od pronájmu tenisových kurtů, fotbalového hřiště nebo lední plochy, přes lekce jógy, kondiční jízdy v autoškole, výměnu pneumatik nebo výuku cizích jazyků až po zapůjčení jízdních kol, lyží a dalšího sportovního vybavení. Pokud si navíc nainstalujete na svůj chytrý mobilní telefon aplikaci Telefonní asistent, můžete přijímat objednávky nebo rezervace odkudkoliv, aniž byste s sebou vláčeli diář.

Využijte rezervační systém na maximum

Pokud máte stálé zákazníky, vyplatí se kombinovat rezervační systém s věrnostním programem. Nejen že získáte nástroj na odměnu hostů, kteří se k vám pravidelně vrací, ale budete mít také dokonalý přehled o jejich nákupní historii a lépe tak zacílíte případnou reklamu. Na zákaznický účet můžete vyplnit základní údaje o každém hostovi, stejně jako jeho preference nebo oblíbené produkty a služby. Každou další rezervaci tak vyřídíte rychleji a s menším množstvím otázek.

Jak pomáhá Rezervační systém v praxi?

Aplikace nabízí intuitivní kalendář, kterým lze procházet den po dni a dle potřeby tvořit rezervace. Kdykoliv se můžete podívat na přehledy vytvořených rezervací a libovolně s nimi pracovat. Výhodou je automatické zobrazování mapy stolů a zákaznických účtů z vaší pokladny. A díky automatickému upozornění v mapě stolů, které se zobrazí 30 minut před začátkem rezervace, se vám nemůže stát, že byste na nějakou zapomněli.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Jednoduše všechny, které potřebují tvořit rezervace. Může se tedy jednat jak o gastro provoz, tak také o různé typy služeb, při kterých se objednává klient na určitý čas.

Velmi jednoduše. V mapě stolů, nebo přehledu rezervací si zvolíte založení nové rezervace. Vyberete si pokladnu, ze které zjistíte kapacitu vašich míst u stolů. Jeden volný stůl si vyberete, vyplníte počet osob, termín, čas a dobu trvání rezervace. Zobrazí se vám dialog pro výběr zákazníka tj. osobu, na kterou bude stůl rezervován. Vybrat můžete již vytvořeného zákazníka, nebo lze vytvořit zákazníka nového. Poté je rezervace plně vytvořená.

Ano. Na mapě stolů jsou rezervované stoly indikovány fialovým R, a to standardně 30 minut před začátkem a 10 minut po začátku rezervace. Tuto dobu můžete změnit dle svých preferencí v nastavení.

U hotové rezervace můžete měnit pouze její poznámku a zrušit ji. Celková změna již není možná a pro úpravu rezervace je nutné původní zrušit a založit rezervaci novou.

Kapacita rezervací je závislá na typu licence. Rezervace může využívat bez omezení majitel licence NEOMEZENĚ. S licencí SNADNO obdržíte 100 rezervací na rok, licence NAPLNO umožňuje 1000 rezervací na rok.