Specialista podpory prodeje (Brno)

Hledáme novou posilu do našeho pohodového menšího týmu zákaznické péče.


Co tě u nás čeká:

  • tato práce není jednoduchá, ale my ji děláme rádi, i vzhledem k příjemnému kolektivu a podpoře ze strany našeho skvělého šéfa
  • naši zákazníci jsou zvyklí volat, takže tě čeká hlavně telefonická komunikace – zákazníci nejčastěji volají kvůli dotazům ohledně faktur, aktivace a deaktivace licenčních klíčů, objednávkám platebních terminálů nebo informacím ohledně našich produktů
  • často budeš volat i aktivně potenciálním zákazníkům s nabídkou našich produktů a v rámci příchozích hovorů budeš využívat také příležitosti k prodeji našim stálým zákazníkům
  • někteří ze zákazníků, raději než telefonicky, řeší dotazy emailem, takže budeš odpovídat na otázky i písemně
  • dále jsme k ruce našim obchodním manažerům, kterým poskytujeme podporu a v případě potřeby jim předáváme obchodní případy
  • kromě toho tě čeká ještě další drobná administrativní práce, např. zapisování požadavků zákazníků do nášho systému


Co nabízíme:

  • práci pro jednoho z největších hráčů na trhu s moderními pokladními systémy - Dotykačka se vypracovala za poslední dva roky na top firmu a my jsme rádi, že u toho můžeme být
  • férové platové ohodnocení (základní mzda + osobní ohodnocení + provize z prodeje)
  • neformální pracovní prostředí a přátelskou firemní kulturu - do práce chodíme rádi i díky svobodné firemní kultuře, tady nenajdeš žádné naškrobené kravaťáky
  • kompletní zaškolení v oblasti produktů - vše ti vysvětlíme a projdeš profesionálním tréninkem


Co bys měl/a umět:

  • aby si se do práce těšil/a, měl/a by tě bavit telefonická komunikace s lidmi, péče o zákazníky i prodej
  • měl/a by si mít smysl pro humor a nadhled v náročných situacích
  • dále potřebujeme, abys k úkolům přistupoval/a aktivně a dokázal/a pracovat v týmu i samostatně
  • pokud máš praxi v telefonickém a emailovém kontaktu, je to velká výhoda - pokud praxi nemáš, nevadí, vše tě naučíme
  • pracujeme pravidelně s MS Office a dalšími interními systémy, takže potřebujeme, aby ses v tom všem rychle zorientoval/a
  • většina zákazníků mluví česky, ale velkou výhodou bude komunikativní znalost angličtiny (není ale nutností)


Místo výkonu práce:

  • Brno

Odpovědět