Zákaznické karty s čárovým kódem
Zákaznická karta určená pro věrnostní program, evidenci objednávek, zaměstnanců nebo dalších vstupů prostřednictvím čárového a QR kódu.
Vhodná pro pokladní systém v segmentech
Zákazníci nejčastěji přikupují
Diskuse
Zákaznická karta
Dobrý den,
je možné využít zákaznickou kartu, že si zákazník dobije kredity na svůj účet z kterého čerpá a kredit se automaticky odečítá podle výše objednávky ze zákaznického účtu?
Dále mně zajímá, zda je možné nastavit zákaznický účet tak, že např. při každé desáté objednávce dostane zákazník automaticky slevu podle nastavení.
Děkuji za odpověď
Hezký den.
RE:Zákaznická karta
Dobrý den,
děkujeme za váš dotaz. Zákaznická karta se využívá pro věrnostní program, kdy lze přiřadit bodovou hodnotu vašim produktům a zákazníci mohou po dosažení vámi určeného počtu bodů obdržet odměnu za věrnost. Bodovou hodnotu lze také odečítat a používat zákaznickou kartu jako permanentku.
Více informací na manual.dotykacka.cz/index.html?zakaznik.html
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na zákaznické infolince 221 221 331.
Přejeme vám pěkný den, vaše Dotykačka
Vlastní karty
Dobrý den, je možné využít vlastní karty s QR nebo čárovým kódem? Jakým způsobem probíhá přiřazování kódu danému zákazníkovi?
RE:Vlastní karty
Dobrý den,
děkujeme za váš dotaz.
Ano, je to možné. Každému zákazníkovi stačí vytvořit tzv. zákaznický účet.
Vše najdete přehledně popsané na manual.dotykacka.cz/index.html?zakaznici.html nebo kontaktujte linku technické podpory na 221 221 331.
S přátelským pozdravem Jana Blažková za tým Dotykačky
Zákaznická karta
Dobrý den, co vše nabízí vernostni system zákazníkum
- bodovy system
- slevovy system
RE:Zákaznická karta
Dobrý den,
děkujeme za váš dotaz.
Dotykačka umožňuje vedení zákaznických účtů, kdy každý účet můžete přiřadit konkrétnímu zákazníkovi. To je vhodné třeba v případě, kdy nabízíte zákazníkům nějaký věrnostní program v rámci kterého sbírají body na své zákaznické konto.
Podrobný popis najdete na manual.dotykacka.cz/index.html?zakaznik.html
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na infolince 221 221 331.
S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky
Zakaznicka karta
Dobrý den. Dá se karta opatřit logem restaurace? Předem děkuji za odpověď.
RE:Zakaznicka karta
Vážený pane Pihrte,
děkujeme za váš dotaz.
Zákaznické karty s vlastním potiskem v nabídce nemáme.
V případě dotazů nás kontaktujte na infolince 221 221 331.
S přáním příjemného dne Jana Rozíková za tým Dotykačky
karty
Dobrý den, rádi bychom zavedli benefitní program pro naše zaměstnance. Zatím kontaktujeme provozovny, které by nám vstoupili do programu. Potřebujeme ale nejdříve zajistit firemní kartu, která by umožňovala např. slevu u vybraných prodejců. Chci vás poprosit o nabídku takové karty. Jedná se o cca 100 karet pro naše zaměstnance. Děkuji.
RE:karty
Vážená paní Hronzová,
děkujeme za váš dotaz.
Dotykačka umožňuje zavést systém zákaznických karet, karty pro zaměstnanecké benefity neumožňujeme.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na infolince 211 221 331.
S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky.
Zákaznická karta
Dobrý den, ukládá se na kartě i historie plateb zákazníka? V případě, že bych nechtěl bodový věrnostní program, ale odměny po dosažení cílové částky. Popřípadě jak dlouho se platby archivujilí na kartě? Díky
RE:Zákaznická karta
Dobrý den,
děkujeme za váš dotaz.
Historii daného zákazníka a jeho plateb / čerpání bodů uvidíte vždy na účtu tohoto zákazníka, a to jak v pokladně, tak ve vzdálené správě.
Každému produktu můžete přiřadit tzv. bonusové body. Tyto bonusové body se přičtou na zákaznické konto při nákupu produktu. Bonusové body lze nastavit i v záporném formátu. Typickým příkladem využití jsou akce pro VIP zákazníky nebo prodej permanentek pro fitness centra či sauny. Pro uplatnění bonusových bodů můžete využít speciální produkt, po jehož naúčtování dojde k odečtení bodů a taktéž k odečtení definované částky za jeden bod.
Podrobnosti o věrnostním programu a zákaznických účtech najdete na manual.dotykacka.cz/index.html?zakaznik.html
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na infolince 221 221 331.
Za Dotykačku vám přeji krásný den.